Pozdravljeni,
moj problem je da se zelo sekiram ,ker sem včasih preveč gledal televizijo in igral igrice. Kar pa mi preprečuje da bi razmišjal o sedanjosti in prihodnosti. Zanima me kako naj si pomagam.
Lp
Uredništvo
Mija Repenšek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeni!
Razumem tvojo skrb, zasloni so namreč eni najmočnejših motilcev misli. To pomeni, da jih uporabljamo tudi za to, da ne bi razmišljali o stareh, ko bi se morali soočiti s kakšnimi občutji ali preizkušnjo.
Seveda, telefoni in igre sta lahko odlična orodja za zabavo, sprostitev in povezovanje s prijatelji, dokler ne začneta prevladovati v našem življenju in nas ovirata pri osredotočanju na resnične izzive in cilje. Pomembno je najti ravnotežje med uživanjem v teh aktivnostih in zagotavljanjem časa za druge pomembne vidike življenja.
Predlagam ti, da si postaviš določene omejitve, urediš morda zaklepanje določenih aplikacij ali naprave glede na časovno rabo. Pa tudi, da si načrtno vzameš čas za dober razmislek in postavlanje realnih in jasno začrtanih malih ciljev za prihodnost.
Kar pa zadeva strah pred prihodnostjo, je občutek, ki je pogost med ljudmi, še posebej med mladimi. Pomembno je razumeti, da se prihodnosti ne da popolnoma predvideti, lahko pa razmisliš o svojih možnostih, ciljih in korakih, ki jih lahko narediš zdaj (v sedanjosti), da bi oblikoval svojo prihodnost.
Vse dobro!
Mija Repenšek, mag. zakonskih in družinskih študij, psihoterapevtka stažistka