Zivjo
tole pisem ker me je pretirano strah izgube bliznjih
imam babico ki jo imam neskonco rada in cim pomislim da je nekrat nebo vec in nebo vec najinih majhin smesnih pogovorov se zjokam
cim pomislim da me bo fant pustil za drugo se zjokam PA VEM da me nebo
idk zelo me je strah predvsem smrti in tega pa vem da se slisi bedno in da sm dovolj stara da me tega ni potrebno biti strah in te fore ampk jst nocem da bi kdorkoli sel. Nocem da grejo. Jst mism sposobna bit sama. Mogoce prevec razmisljam al pa kej ampak se mi zdi da je prav da povem pa tudi ce drugi nimajo takih tezav .
hvala za pozornost????????
Sp
Spominčica
Sama sem imela letos veliko krizo. Zdravnica mi je odprla deloni nalog za psihologa. Obiskovala sem delavnico na temo anksioznost. Lažje je zaupat neznancu. Na delavnicah pa uvidiš nezdrava prepričanja. Mi pomaga.
Uredništvo
Maja Krajnc

Odgovor svetovalke:
Draga mladenka,
naj te potolažim. Nisi edina, ki se boji smrti. Toda smrt je sestavni del življenja. Opominja nas, da niso večni. To spoznanje pa pomeni, da življenju, ki ga živimo, damo kar največ smisla.
Ko delamo nekaj lepega in dobrega za druge, slabe misli preproto izginevajo in dnevi so polnejši in lepši.
Poskusi. Izgubiti ne moreš nič. Lahko pa ogromno pridobiš. S tem, koo srečiš druge, osrečiš sebe.
Arabci imajo pregovor: "Smej se in ves svet se bo smejal s tabo, jokaj in jokaš boš sam."
Le pogumno v ta poskus. Boš videla, da se splača.
Prav prisrčno te pozdravljam in ti želim lepe in vesele praznike.
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja