Pozdravljeni,
Spraševala sem se če se lahko vpišem v academijo, tudi če sem že končala srednjo šolo. Sem trenutno v tretjem letniku in nameravam kočati šolo, ki ju trenutno obiskujem(srednja šola izola, smer gastronomija in turizem), vendar pa želim opraviti tudi likovno šolo. Je to možno?
Lp.
Lunio
• Mm
Mmmmm
Po končani srednji, se v drugo srednjo lahko vpišeš edino izredno, po izpitih. Ker ti itak splošne predmete že priznajo.
• Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Če ima oseba že zaključeno 5. stopnjo izobrazbe, se ne more redno vpisati v program enakega nivoja izobraževanja. Predlagam, da se na izbrani šoli pozanimaš, ali izvajajo tudi izredno izobraževanje.
Prav tako bi bilo smiselno, da pregledaš seznam višješolskih programov - morda pa med njimi najdeš kakšnega, ki bi pritegnil tvojo pozornost? To so dveletni programi, ki so zelo praktično naravnani; vpišejo se lahko kandidati, ki imajo opravljeno splošno ali poklicno maturo. Bi pa s tem pridobila višjo stopnjo izobrazbe, med srednjo šolo in fakulteto (VI. stopnja).
Želim ti uspešen zaključek šolskega leta in pravo odločitev za nadaljevanje izobraževanja.
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja