Zdravo star sem 14 in v svojem kratkem življenju še nisem imel nobene punce, veliko mojih sošocev pa jih že ima. Vem da moram biti potrpežljiv ampak res še nikol je nisem imel in res si jo želim. Prosil bi za kakšen nasvet kaj ji reči, kako naj se obnašam do nje, kaj imajo rade in podobno.
Hvala
Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
pišeš, da še nisi imel punce in si jo res želiš, saj jo ima že veliko tvojih sošolcev. Zanima te nasvet, kaj ji naj rečeš in kako se naj vedeš do nje. Glede na tvojo mladost imaš še res veliko časa za odkrivanje simpatije. Predlagam ti, da tvoj cilj ni, da najdeš punco, ampak da se čim več družiš, se lotiš novih aktivnosti, se vključiš v kakšno društvo, ki te zanima in podobno. Preko udejstvovanja skozi različne aktivnosti, ki jih sam rad počneš, boš imel priložnost za spletanje novih prijateljstev čisto mimogrede in s tem tudi več možnosti, da spoznaš punco, ki ti bo všeč. Ko se bo poklopilo vse, bo to tista punca, kjer bo simpatija obojestranska. Do takrat pa si zapolni svoj čas, ukvarjaj se s stvarmi, ki te veselijo. Ko bo prišlo do tega, da boš spoznal simpatijo, pa imaš ogromno načinov, kako ji pokazati, da ti je všeč. Izberi takega, ki se tebi zdi ok, lahko je to manj direkten način (npr. samo nasmeh, pogled, sporočilo na socialnem omrežju), še bolje pa je, če jo ogovoriš v živo, jo povabiš na sprehod, pijačo, …
Če imaš še kakšno vprašanje, pomislek, dobrodošel, da se še javiš.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije