Pozdravljeni. Pišem vam, ker sem zaljubljena v enega fanta, je pa problem ker so 3 fantje v mene iz istega razreda. Moja simpatija in 2 prijatelja ki sta tudi moja. In skoraj vsako noč sanjam o tem, kar se je zgodilo. Npr. Lansko šolsko leto na koncu leta torej junija so imeli učitelji redovalno konferenco in smo bili skoraj celo uro po kosilu sami in sem šla k lanskim 7,8, razredu letošnjemu 8 in 9 in sem se pogovarjala potem pa so moji sošolci bili preglasi in sem šla k njim nazaj da jih umirim potem pa sem slišala pa še moja prijateljica ki je bila na hodniku je potrdila da je še en fant prišel ven z razreda in je D-ja oz. mojo simpatijo prijel za ramo in zvlekel v učilnico in ga na 5la potisnil pa sta se skoraj zbila ker je D rekel PUSTI ME HOČEM K Njej potem so M-ja vstran in samo sta se dalje še kregala in ko sem šla nazaj k njim je bil njegov en prijatelj na hodniku in ko me je videl je šel v razred in rekel D in M tišje ona gre nazaj, takrat sta se umirila in smo se pogovarjali. To sanjam vsaj 3 na teden. Potem vmes sanjam da to lego za valentinovo pridem v šolo in me D vpraša če bi bila njegovo dekle. Enkrat pa sem tudi sanjala da sem prišla v šolo in da so se na hodniku oni trije kregali kdo bo me imel za dekle potem pa sem prišla v razred in videla na moji mizi ljubezensko pismo in so moji sošolci spraševali kdo je to napisal ker so prišli v razred prvič istočasno kot jaz in potem je D jim na samem priznal jaz sem ji to napisal zaljubljen sem v njo. In po tistem me je prosil če bi bila njegovo dekle. PROSIM ZA ČIM HITREJŠI ODGOVOR. ŽE V NAPREJ SE VAM ZAHVALJUJEM ZA ODGOVOR.
Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si delila svojo zgodbo z nami. Opisala si, da si že nekaj časa zaljubljena v fanta iz svoje šole in da se ti pojavljajo ponavljajoče sanje glede njega in njegovih ter tvojih dveh prijateljev. Kot problem navajaš, da so vsi trije zaljubljeni vate, tebi pa je všeč eden izmed njih. Predlagam ti, da najprej sama pri sebi razmisliš, kakšne občutke gojiš do fanta oz. do svoje simpatije in kakšne do ostalih dveh, ki ju tudi omenjaš. Poskusi se oddaljiti od tega, kar o vsem skupaj govorijo drugi (tvoji sošolci) in sama preveri, kako stvari stojijo. S fantom, ki ti je všeč, se lahko na samem pogovoriš, kakšni so vajini občutki. Na komentarje drugih, kdo je v koga zaljubljen, se ne rabiš odzivati. Če bo kdo od njih izrazil svoje občutke in ti jih predal, bo pričakovano, da boš izrazila tudi svoje občutke glede te osebe. Zaenkrat pa se osredotoči na svoje občutke do svoje simpatije in vajin odnos, če si želiš, da se le-ta razvije. Lahko ga povabiš, da se za kak predmet skupaj učita, ga povabiš na sprehod ali kaj podobnega. Ko bosta čas preživljala skupaj, boš lahko opazovala njegovo odzivanje nate in boš lažje spoznala tudi njegove občutke.
Upam, da sem približno razumela tvoj izziv in ti je moj odgovor vsaj malo pomagal. Če boš imela še kakšno vprašanje oz. bi želela svojo situacijo še dodatno pojasniti, sem ti na voljo.
Bodi dobro!
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije
Po
Ponavljajočesanje12
Pozdravljeni. Hvala za odgovor. Zelo ste mi pomagali. Samo bom malo počakala ker je od simpatije oče umrl.
Uredništvo
Tjaša Rola
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
ja, je popolnoma razumljivo, da boš počakala s temami glede vajinih občutkov, glede na to, da ga je doletela smrt očeta. V tem obdobju pa mu stoj ob strani in mu ponudi svojo podporo, če misliš, da bi je bil vesel.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije
Po
Ponavljajočesanje12
Ok. Mislim da bo vesel da mu stojim ob strani. Lep pozdrav lepo bodite tudi Vi.