Pozdravljeni. Skoraj vsako noč sanjam o svoji simpatiji. (Da me je zasnubil in sva par ali da me je na hodniku v šoli poljubil naslednji dan pa me prosil za roko oz. zasnubil) Ali lahko sanje kaj pomenijo? Saj njegovi sošolci govorijo da cel čas govori o meni in ko me oni omenijo je takoj dobre volje in da cel čas misli na mene,pa tudi ko se jaz in on(moja simpatija) pogovarjava Me cel čas gleda v oči in tudi v očeh se mu vidi da me gleda bolj zaljubljeno. Imamo pa tudi eno težavo, in sicer njegov en sošolec moj prijatelj je v mene zaljubljen(A).In on je moji simpatiji in ostalim rekel da je v mene ter da sem lepa, delavna,. Moji prijateljici pa je tudi rekel da je na mojo simpatijo(D) ljubosumen in tudi na ima srečo da je tako lepa in delavna ženska v njega. Prosim za odgov. Lep pozdrav lepo bodite.
Lj
Ljubezenske sanje_5
PS:Vmes tudi da mi je pisal na messenger najprej ZDRAVO. KAKO SI? potem pa še napisal BI BILA RADA Z MANO?
Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Oh, sanje. Sicer nisem strokovnjakinja na področju sanj, vendar so se tudi meni take stvari dogajale in se še kdaj. Če o nečem veliko razmišljam čez dan oziroma predvsem zvečer, preden zaspim, pogosto potem sanjam o tem. Včasih sem celo pred kakšnim ocenjevanjem, ki me je čakalo naslednji dan, imela nočno moro, da dobim slabo oceno, ampak v resnici sploh ni bilo tako. Bilo me je samo res strah tega ocenjevanja. Tako da bi lahko rekla, da sanje res včasih nosijo sporočilo, saj ti sporočajo, kaj je v tvojem življenju v tistem trenutku pomembmo.
Bi pa te na podlagi tvojega pisma rada opogumila, da sledi temu, kar ti čutiš. Če ti je všeč fant (D), potem ne podrejaj svoje sreče tistemu drugemu fantu (A), saj to tebe ne bo osrečilo, njega (A) pa tudi ne, ker ti nimaš do njega enakih čustev, kot on do tebe. Če sta si s fantom (D) všeč, potem ni pomembno, kaj si bo mislil tisti drugi fant (A). Svetujem ti, da si iskrena do sebe in do obeh drugih fantov. D-ju povej, da ti je všeč, A-ju pa tudi, da ti ni on (A) všeč, ampak ti je D. Ne pusti, da takšne odločitve sprejemajo drugi namesto tebe.
Veliko sreče v ljubezni in lepih sanj ti želim.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike
Lj
Ljubezenske sanje_5
Pozdravljeni. Ok. Hvala za odgovor. Oba že vesta da sem jaz v D-ja zaljubljena. Ker je moja sestrična povedala celi šoli. Še enkrat hvala za odgovor in podporo. Ne bom pustila da bi drugi sprejemali odločitve namesto mene. Lep pozdrav lepo bodite