Hej! Samo zanima me ce imajo te sanje kaksen pomemben pomen. Pac zadne case ful velikrat sanjam da se je neki slabga zgodil in potem sem v sanjah nenormalno jezna. Pac vse unicim pa tko...
Uredništvo
Dora Mališ

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
V svojem vprašanju si zapisala, da te zanima pomen tvojih sanj. Povedala si, da veliko krat sanjaš, da se je nekaj slabega zgodilo in si zelo jezna in agresivna.
Glede pomena sanj so znotraj psihologije bila v preteklosti različna mnenja, danes pa velja prepričanje, da sanje nimajo nekega velikega pomena. Gre zgolj za množico različnih vsebin, ki so pogosto nenavadne in naključne, veliko krat pa gre tudi za pojavljanje vsebin, ki smo jih morda nedavno doživeli v svojem resničnem življenju. Morda si sama opazila, da te kakšni deli sanj spomnijo na kaj, kar si doživela v zadnjem času.
Pogosto pa ljudje pripisujemo sanjam velik pomen, kot da bi nam s tem kdo kaj želel sporočiti. Vsekakor pa je dejstvo, da sanje na nas in naše občutke imajo lahko velik vpliv. Če se zbudimo sredi noči po groznih sanjah, nas je lahko strah ali pa smo lahko žalostni, zato pa tudi začnemo pripisovati sanjam toliko večji pomen.
Upam, da sem ti odgovorila na vprašanje.
Lepo bodi!
Dora Mališ, dipl. psih. (un)