že dvakrat sem sanjala v fantu k hodi na isto šolo kot jast velikokrat sem si že rekla da ga bom odmislila amapk ko sanjam v njem in ko se zbudim ugotovim da sem res noro zaljubljena v njega ko imamo odmor se kdaj pogledava vem da nima punce ampak je takšen da če bi hotel da bi takoj dobil punco nevem ali naj se spremenim samo moja frendica mi pravi da se nimam za nič spreminjati in da sem magnet za fante ampak jast se ne strinjam s njo ker če bi bila to resnica bi bila potem že s tem fantom par nevem kaj naj naredim samo res si želim biti s njemu nekaj več kot prijateljica nisem se še ravno veliko pog. s njim ampak ko gledam stran me kdaj pogleda ko to vidi prijateljica velikokrat me je sram ko se srečava na hodniku itd. v sanjah sva vedno par amapk kako naj vem da sem mu všeč prijateljica pravi da se velikokrat spogledujeva ko jast sploh ne vem res sm noro zaljubljena vanj
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Vidim, da si se res močno zaljubila - to je lepo in lahko je zelo prijetno, vendar kot opažaš, zaljubljenost velikokrat spremljajo tudi občutja, ki si jih mogoče ne želimo.
Praviš, da če bi bila takšna, kot pravi tvoja prijateljica da si, bi potem že zdavnaj bila s tem fantom. Pa je to res? Samo od sebe se nič ne bo zgodilo... če fant ne ve, da si zaljubljena vanj in če ti nisi še ničesar storila, potem ne moreta kar postati par. Čakati, da on naredi prvi korak ni najbolj OK - mogoče ga ne bo, bodisi ker si ne upa, bodisi ker ne želi. Ali pa ga bo, ne moreš vedeti zares, zato je bolje, da narediš prvi korak ti ali pa mu daš kakšen namig, da ti je všeč. To, da se spogledujeta, je dober znak.
Vem, da je lažje reči kot storiti, ampak samo tako boš vedela, če je kaj na tem ali ne. Če bo vračal čustva, je to super, če pa ne, je pa tudi dobro, saj boš vedela, da ni vredno vlagati preveč energije v to in ga boš lažje prebolela. Držim pesti, da je tisto prvo!
Kaj točno pa misliš s tem, da bi se spremenila? Vizualno, osebnostno? V vsakem primeru ti tega ne bi priporočal - pretvarjati se, da si nekaj kar nisi, ni dobro, na dolgi rok se ne boš počutila dobro.
Lepo se imej in srečno!
Patrik Senica, mag. psihologije