Pozdravljeni,
zanima me, če je kaj narobe, če več noči zaporedno sanjam, da umrem. Razlogi za mojo smrt v sanjah so vsakič drugačni.
Kaj naj bi to pomenilo da sanjam svojo smrt?
Hvala in lp. -
Mi
Mikimik1289
Lahko prosim odgovor čimprej ker me je vedno bolj strah da se bodo sanje uresničile. sicer me ni strah da bi umrla ampak da bi umrla na tak način ker ponavadi se mi sanje vedno zgodijo.
Po
Pomagam
Pozdravljena,
nisem strokovnjak za sanje, sploh pa ne za psihologijo. Po mojem mnenju je to, da sanjaš svojo smrt znak, da se v tvojem življenju nekaj končuje. Rekel bi, da je vzrok in način tvoje smrti povezan z dogodkom, ki se končuje. Če je smrt huda, boleča, bi rekel, da se bo končalo nekaj, kar je tebi zelo drago in ti veliko pomeni. Prav tako je za nebolečo smrt, nekaj se bo končalo, kar pa ti ne pomeni veliko.
Vse to je le moje mnenje. Ne me držati za besedo. Ali te lahko vprašam, ali končuješ osnovno, srednjo šolo? Si končala kakšne pomembne obveznosti, dogodke?
Lepo te pozdravljam,
PomagamCitiraj
Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Drago dekle!
Na TSJ sem že večkrat odgovarjal na razna vprašanja o sanjah. Več o tem, kaj so pravzaprav sanje, zakaj sanjamo in kaj lahko sanje pomenijo, lahko prebereš npr. na naslednji povezavi: http://med.over.net/forum5/read.php?219 ... sg-7527322
Ni mogoče kar tako razložiti, kaj naj bi tvoje sanje pomenile. Sanje tudi nimajo vedno nekega posebnega pomena. Za natančno in strokovno razlago sanj je treba narediti analizo osebnosti in poznati okoliščine, v katerih je oseba, ki sanja. Brez tega lahko o pomenu sanj le ugibamo. Določene simbole sanj oz. določene sanje je sicer možno pojasniti, vprašanje pa je, katere razlage oz. pomeni sanj in v kolikšni meri veljajo v konkretnem primeru.
Pa si še bolj ali manj za šalo poglejva, kaj bi lahko nakazovale tvoje sanje, o katerih sprašuješ.
V simboličnem pomenu je smrt znanilka pomembne spremembe. Nekaj se preprosto mora umakniti, da vznikne nekaj novega. Sanjati o smrti je lahko znamenje konca enega in začetek novega obdobja. Eno obdobje v tvojem življenju bo umrlo in začelo se bo novo. Nov začetek pa vselej pomeni številne možnosti za novo življenje in napredek.
Smrt v sanjah lahko ponazarja tudi uspešno premagovanje slabih navad in škodljivega obnašanja.
Kadar škripa v ljubezenskem razmerju, je lahko smrt v sanjah napoved, da se bo zveza, ki se že razkraja, končala.
Lahko pa tvoje sanje o smrti nakazujejo tvoje strahove in bojazni v zvezi z bližajočim se drugim valom pandemije coronavirusa.
Kot vidiš, s tvojimi sanjami ni nič narobe.
Brane But, univ. dipl. psiholog