Pozdravljeni. Imela sem cudne sanje to noc. Sanjala sem prijatelja od mojega fanta, ki sem ga spoznala tik pred zaprtjem obcin. Takrat sva se kar ujela, prijateljsko mislim, a stikov sicer nimava, razen to da si slediva na socialnih omrezjih. V sanjah je slo za to, da sva se nekje srecala in potem se tam pogovarjala in sla nekam na izlet (midva sama). Potem sva se znasla v enem prostoru, kjer je bila kemija vec kot ocitna in oba sva rekla, da ne moreva biti skupaj, ker ne moreva tega narediti mojemu fantu in njegovemu prijatelju. Potem sva se mocno objela in sanje so se koncale. Vse je bilo zelo zivo. Kaj to pomeni, ce sploh kaj pomeni?
• Zi
Zika
Odvisno kakšni so tvoji občutki. Ali kaj čutiš do njega?
• li
lifeisnice
Včasih sanje ne pomenijo nič, včasih pa veliko. Mislim, da je odvisno od tega, kaj ti čutiš do fanta in kaj do njegovega prijatelja.
• Ba
Baby Pink
Hej!
Mislim, da nekega blaznega pomena te sanje nimajo. Tudi jaz sem že večkrat sanjala raznorazne romantične sanje s fanti, ki jih poznam, ne poznam ali pa s slavnimi osebami - žal mislim, da se ne bo zgodilo, da bi takšne sanje dejansko doživela z Zacom Efronom haha. Morda gre za naše fantazije, morda gledamo kakšen film, ki nam je bil všeč in želimo v sanjah "obnoviti" podobne scene ... Ne vem. Ampak mislim, da same sanje ne narekujejo tega, da se boš sedaj zaljubila vanj. Je pa res, da si sedaj začela o tem razmišljati. In če do njega čutiš kakšno simpatijo, ti morda tvoja podzavest preko sanj sporoča, da je kaj na tem? Ne vem, na to se res ne spoznam, je le moje razmišljanje.
Srečno pri ugotavljanju pomena sanj in upam, da strokovnjaki to obrazložijo bolj strokovno haha.
Lp
• Uredništvo
Živa Goter

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena Bojanax3.
Hvala, ker si se s svojim vprašanjem obrnila na nas. Napisala si, da si imela čudne sanje, v katerih si se srečala s prijateljem tvojega fanta. V sanjah sta se pogovarjala, v pogovoru je bilo moč čutiti kemijo med vama. Zavedala sta se, da med vama ne more postati nič več, saj ne želita prizadeti tvojega fanta in njegovega prijatelja. Na koncu sta se objela in sanje so se končale. Zanima te ali tvoje sanje kaj pomenijo.
Sanje so čistilci naše duševnosti. V sanjah predelujemo nakopičena čustvena stanja, dogodke, ki so se nam zgodili in vtise, ki smo jih doživeli, pa jih naša zavest tekom dneva ni uspela predelati ali si jih nismo znali pojasniti. Naše nezavedno ima pogosto priložnost spregovoriti takrat, ko spimo. Skozi sanje nam poskuša podzavest povedati, kaj se dogaja globoko v nas. Opozarja nas na naša skrita čustva, skrivnosti, strahove in misli, ki si jih morda ne priznamo, a so tam, pripravljena, da se soočimo z njimi.
Eden izmed vzrokov tvojih sanj, ki jih opisuješ, je lahko v spominu na dejanski dogodek v tvojem življenju. Torej se nanaša na dogodek, kjer si prijatelja spoznala. Pomisli na svoje občutke, ki si jih imela takrat, ko sta se spoznala. Ti je bil všeč? Vzemi si trenutek in razmisli ali ti je bil fant, ko si ga spoznala zanimiv. Morda imata podobne interese, te je pritegnila njegova osebnost in bi si ga želela imeti za prijatelja? Ali te je privlačil in bi si želela od njega kaj več od prijateljstva? Povsem normalno je, da tekom življenja spoznamo zanimive ljudi. Če si v trenutnem razmerju srečna in imaš fanta rada, potem te sanje verjetno nimajo večjega pomena. Morda so sanje le posledica mešanih občutkov. Včasih sanjamo nekatere stvari ali dogodke, o katerih smo tisti dan razmišljali oziroma jih doživeli, vendar sanje kljub temu nimajo večjega pomena.
Malce bolj strokovno razlago sanj je podal Brane But, univ. dipl. psiholog. Razlago si lahko prebereš na naslednji povezavi: https://www.tosemjaz.net/e-svetovalnica ... 2#p7527322
Upam, da sem ti z odgovorom pomagala. Če te še kaj zanima pa mi kar piši.
Vse dobro,
Živa Goter, mag. psihologije