Jaz ko spim nikoli nic ne sanjam. Mogoce enkrat mesecno. In zakaj to a je problem v meni ali mojih mozganih ali domisljiji. Kaj bi lahko naredila da sanjam. Slike si lahko predstavljam v glavi in use ampak sanjam pa zelo retko.kaj je problem
Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Drago dekle!
Praviš, da nikoli ne sanjaš, mogoče enkrat na mesec. Sprašuješ, zakaj je temu tako, ali je problem v tebi, v tvojih možganih, v tvoji domišljiji. Sprašuješ, kaj bi lahko naredila, da bi sanjala.
Ni stvar v tem, da ne sanjaš, ampak se svojih sanj ne spominjaš. To, da se ne spominjaš svojih sanj, še ne pomeni, da ne sanjaš. Znanstveniki pravijo, da sanja praviloma vsak človek in to približno dve uri vsako noč. Raziskave kažejo, da se sanje pojavljajo predvsem v tako imenovanem REM spancu. REM spanec je stanje, ko sicer spimo, vendar smo najbližje tistemu stanju, ko smo budni. V tem stanju so sanje najmočnejše ali pa se teh sanj najbolj spomnimo.
Rekel bi, da je pri tebi sorazmerno malo REM spanca, da spiš večinoma globoko in se hitro zbudiš. Kar pa sanjamo v globljem spancu, se praviloma ne spominjamo. Predvsem se spominjamo bolj zanimivih in dramatičnih sanj.
Brane But, univ. dipl. psiholog