Hodim v 7.razred in zadnje čase so se deveti razred začeli družiti z puncami iz našega razreda ampak mene ne opazijo tak fejst mislim da se jim zdim drugačna kot ostali in danes zjutraj smo se punce sprehajale po šoli in oni so nam hodili na sproti in vsem puncam iz našega nastavljali roke da naj jim dajo petko razen meni jaz pa bi si želela da se bi lahko družila z njimi in jim davala petke.Problem pa je tudi da jaz nisem samozavestna vedno me je strah da če bom komu kaj narobe odgovorila da se bojo vsi smejali ali pa da bom kaj narobe naredla oz. rekla in se bojo vsi norčevali in to lahko ne stejemo našega razreda samozavestna nisem pred ostalimi. Želim si da bi se lahko družila z devetim razredom in jim davala petke ter da bi bila samozavestna.Nevem pa tudi kako naj pride do tega da se bojo oni želeli družit tudi z mano in tudi meni dati petke.
Lp
Upam na čim hitrejši odgovor
Hvala
• Uredništvo
Tina Rezar

Odgovor svetovalke:
Spoštovana sedmošolka,
hvala, da si z nami delila tvoje razmišljanje in dileme. Na začetku navajaš, da se jim zdiš drugačna kot ostali – kaj konkretno imaš v mislih z drugačnostjo? Vsak učenec ali učenka zase je namreč edinstvena, neponovljiva in tako je tudi prav. Menim, da bi bilo zelo dobro in predvsem koristno zate, da bi pričela z delom na sebi, na lastni samopodobi, izboljšanju samozavesti in samospoštovanja. To je dolgotrajen proces, ki ga ljudje (tudi odrasli) usvajamo oz. negujemo tekom celega življenja.
Od lastne samopodobe je odvisno tudi, kako nas dojemajo vsi okoli nas, zato je pomembno, da vsak dan gradimo svojo samopodobo v pozitivni smeri. Prvi korak je to, da začneš verjeti vase in se zavedati, da si vredna ljubezni, uspeha, podpore, razumevanja in spoštovanja. Sproti si zastavljaj dosegljive cilje, doma, v šoli, pri dejavnostih, ki jih imaš rada (športno, glasbeno, kulturno področje). Bodi prijazna do sebe, vsak večer si zapiši vsaj eno stvar, ki te je osrečila ali razveselila in razišči svoja močna področja. Negativne misli o sebi odganjaj stran in se o tem morda tudi s kom pogovori. Pomni: misli imajo neverjetno moč in predstavljajo polovico cilja. Ko boš imela sama sebe bolj rada, bo to opazno tudi navzven in prepričana sem, da ti bo uspelo in boš nato tudi ti deležna »petk« s strani devetošolcev na hodniku. Bodi srečna takšna, kot si, ne takšna, kot misliš, da bi morala biti.
Verjemi vase. Spoštuj se. Zmoreš!
Tina Rezar, mag. prof. ped. in nem. in mag. zak. in druž. štud.