kako pridobiti na samozavesti, kot velika punca ,v okolju samih majhnih prijateljic? Imam majhno samopodobo, želim se počutiti bolj žensko.
te
teja
zivijo tallgirl,
imam enak problem kot ti... nekako ga resujem z tem da nosin cevlje z cim nizjim podplatom in bolj baggy oblacila. sej to ne sprejemi velikosti ampak zgledas mal nizja. drugac pa si lahk ponosna da si visoka in noben ne bo zarad tega gledu nikkr drugac na tebe pa se druge bojo kasnej zrastle ti si pa vrjetno ze konec. obnasaj se samozavestno in to sploh ne bo opaznoCitiraj
gi
girlie
hejhej,
vem kako ti je saj sem od majhnega bila "the tall girl". Iz lastne izkusnje ti povem da res ni prijetno ampak po nekaj letih zrastejo usi tvoja rast se pa ustavi in potem je vse lazje in sploh ne iztopas vec!
Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Tallgirl, živjo.
V svojem zapisu sprašuješ, kako delati na svoji telesni samopodobi in kako bi se lahko počutila bolj ženstveno kot visoko dekle v družbi nižjih deklet. Razumem, da se v takšni poziciji počutiš nelagodno.
Nikakor ni nič narobe s tem, da si visoka; pri telesni višini imamo zelo malo možnosti, da skozi življenje karkoli spremenimo, saj je višina pogojena z genetskim zapisom in z okoljem, v katerega se rodiš. Za večino žensk to običajno pomeni nižjo rast in razumem, da se lahko počutiš izpostavljeno, če si višja od večine punc v tvoji okolici.
To pa nikakor ne pomeni, da si v kakršnikoli meri manj ženska ali manj ženstvena. Glede na tvojo starost je verjetno, da si hitro začela rasti in te bodo ostala dekleta dohitela in razlika v višini med vami ne bo več tako očitna.
Pomembno je, da se zavedaš, da je ženstvenost lahko vse, ob čemer se počutiš, da s tem izražaš to, da si ženska. Ni nujno, da so to stereotipično ženska oblačila ali izgled ali vedenje. Po drugi strani pa je to lahko točno to. Nikakor pa se ob tem ne sili biti nekaj, kar nisi in ob čemer ti ni udobno - najbolj boš sijala takrat, ko boš brez filtrov “ti”.
Običajno pa najbolj pri takšnih občutkih pomaga, če se obkrožiš s “tem, kar si želiš postati”. Če bi želela postati dobra v teku, bi bilo najbolje, da bi se družila s tekači; če bi želela postati dobra v matematiki z ljudmi, ki jim ležijo operacije s številkami…. če se želiš počutiti bolj ženstveno, se obkroži z ženskami. Morda zveni malce nasprotujoče, ker si zapisala, da se ravno ob drugih dekletih počutiš nekoliko izstopajoče, vendar je čar ženske družbe prav ta, da ko smo skupaj in skupaj sodelujemo v neki aktivnosti, druga iz druge izvlečemo našo ženskost.
Prav tako pa bi ti rada sporočila, da si tudi zdaj v obdobju najstništva, kjer tebe in vsa dekleta (in fante) okoli tebe, čaka čas največjih in najhitrejših sprememb, zato je zelo malo verjetno, da bodo stvari ostale takšne, kot so trenutno - bodo pa se izboljšale in čez čas ustalile.
Če ti lahko še kako svetujem, sem ti za kakršnokoli vprašanje ali pogovor na voljo.
Sara Holjević, mag. psihologije