Pozdravljeni!
Jaz se neznam samo zadoljevati. In se tudi zaradi mojih staršev ker mi ne dovolijo da se samozadovoljujem. V tem je problem. Mojim staršem sem že enkrat nekaj omenil in sta me stolkla. Enkrat sta me pa dobila sta me tut stolkla in pa še opravka s policijo sem imel ker sem se samozadoljeval. Od takrat naprej se neznam in imam strah se samozadoljevati. Ali mi lahko pomagate?
Lp,  najstnik
• Uredništvo
Polona Kuzman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
samozadovoljevanje je namenjeno odkrivanju lastnega telesa in ni kaznivo dejanje, če se to izvaja na primernem, intimnem in varnem prostoru. Ne ukvarjaj se s predsodki staršev. Poskrbi za svoj primeren prostor, kjer boš sam in se opazuj kako z različnim dotikom svojega telesa povzročiš ugodje, ki ti ustreza. Pomembno je, da pri tem ne uporabljaš revij in drugih vsiljenih medijev, ki bi ti lahko popačili sliko tvojega doživljanja ali bili celo predmet zlorabe (internetne).
Nasilje, ki ga opisuješ pa je kaznivo dejanje. Pomembno je, da se zaupaš odrasli osebi, ki te bo zaščitila in podala prijavo na policijo v kolikor bi starša s tovrstnim neprimernim vedenjem nadaljevala. V primeru ogroženosti se lahko umakneš v krizni center za otroke in mladostnike. V kolikor bi potreboval še kakšno informacijo, nam še piši.
Lepe počitnice,
Polona Kuzman, univ. dipl. sociologinja in varstvoslovka