Imam uprasanje ali ce se samozadovoljujem sam z povstrom in ne z pesticides ker mi z prsti nepase Ali to pomeni da sem lejzbika ker iskreno vedno ki gledam pornogragjo vdno gledam kako ounce z fanti in pa punca z punco in pa Ali je normalno da si zelim da mi jo nekdo polize in mi je usejen spol in pa vedno ko posiljam svoje gole slike posiljam puncam in fantom
• Tt
Ttttttttt
Meni se zdi da nisi, ampak gledanje pornografije ni primerno za nikogar saj ne prikazuje realnosti.
Ni pa tudi lrimerno da posiljas svoje gole fotke ker je to lahko kaznivo dejanje. Lahko pa ti dam nekaj lrimerov kako se samozadovoljevati tudi s prsti:
Daj dva ali pa en prst v nožnico in se po zgornjem delu z prsti drgni pazi da si ne poskodujes noznice meni to osebno zelooooo pase upam da poskusis
• pr
profesionalna lezbijka
hej! torej kot lezbijka ti lahko povem da to da te pornici z zenskami vzburijo se ne pomeni, da so ti sam zenske vsec.
plus to s samozadovoljevanjem, to je dejansko sam nek preference ki ga imas. nekim zenskam pac ne pase penetracija in to je compeletly fine. pa tut ta zadnja stvar ja, normalno je, da si zelis oralni seks, ker pac to je peak life. to tudi ne pomeni, da si lezbijka, straight seks tudi vkljucuje te zadeve ceprov moski so pickixe in si ne upajo včasih. js bi rekla, da ce se tebi osebno zdi, da pac sebe vidis samo z zensko (in ne samo pri seksu) pol ig da je moznost da si?? ce ti je pa sam tko nevem hot in zabavno si se zmer straight. ampak vedno je moznost da si biseksualna yk. also bodi previdna s posiljanjem golih slik????
srecno bejba!!
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Na kakšen način masturbiraš in katere spolne prakse so ti všeč ne nujno definira tvoje spolne identitete. Ljudje imamo zelo različna telesa in različne preference, kaj nam paše, kar je čisto okej.
Če ti je pri spolnosti vseeno  katerega spola je oseba to lahko pomeni, da te privlačijo ljudje različnih spolov (npr. biseksualnost, panseksualnost), lahko pa tudi, da se ti trenutno zdi pomembnejši občutek kot spol partnerja. Oboje je povsem legitimno.
Pomembno se mi zdi, da si daš prostor in čas za raziskovanje ter se posvetiš temu, kaj ti v sebi čutiš.Lep pozdrav,
Eva Mulej Vrabič, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra
• ni
nikdor
V uredništvu smo tvoje vprašanje prestavili v samostojno temo. Najdeš ga lahko tukaj.