Ziujo eno uorasanje kko se loh samozadovoljujm pac kaj tko najbl pase? Pa zadne dneve bi ful rada mela spolni odnos z zensko sam nvm kko nj najdm kksno skero bise loh tok povezala hvl za odgovore
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
glede samozadovoljevanja boš sama najbolje vedla - odvisno je od tega, kaj je tebi všeč, ob čem se sama dobro počutiš... Najpogosteje gre za "masiranje" spolovila in vtikanje prstov oziroma drugih ustreznih pripomočkov, ki ne bodo poškodovali sluznice. Vzami si čas, da se spoznaš in ugotoviš, kaj ti paše. Tu ni napačnih odgovorov.
Zapisala si tudi, da te zanima, kako spoznati žensko za spolni odnos, da bi se lahko tudi povezala z njo. Morda je še najlažje tak stik navezati preko skupnih interesov - na dogodkih, ki te zanimajo in se lahko povezuješ z novimi ljudmi, drugih aktivnostih... Pogosto družabne aktivnosti prireja tudi Legebitra (Ljubljana, Maribor), kjer imaš možnost spoznavati druge punce, ki jih morda privlači isti spol.
Predvsem pa je pomembno, da pri tem ne hitiš in si res prepričana, da si tega želiš, oziroma se morata obe strinjati, da sta pripravljeni. Tako bo lahko izkušnja varna in prijetna. Si še mlada in imaš veliko časa, zato si ga vzemi.
Patricija Knez, mag. psihologije
• sp
spela
pozdravljeni,
je ugabno ce si potiskas prste v vagino? ali je to normalno in ne ugabno?
lp
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
na kratko - je normalno. Je pogost način samozadovoljevanja, v mladostništvu pa tudi spoznavanje lastnega telesa in svojih potreb ter občutkov. Seveda pa tega ne počneš na javnem mestu, ampak v zasebnosti, ko si sama, saj gre za intimno stvar. Pazi tudi na higieno, torej da imaš čiste roke, da si jih tudi potem po potrebi umiješ.
Lepo bodi,
Patricija Knez, mag. psihologije
• sl
slovnica_pa_to
UGABNO res ni, niti OGABNO (tako kot je svetovalka napisala)...