Zdravo!
imam eno leto mlajšo sestro in si deliva sobo, zato se velikokrat tudi skupaj zadovoljujeva. Pač tako ob večerih ali pa pred spanjem sediva skupaj na eni izmed najinih postelj, se sleceva in se zadovoljujeva. Mislim v tem smislu da vsaka sebe (ne tudi druga drugo - to sva le enkrat probali in nama ni najbolj sedlo) pa me samo zanima če je to normalno, ker je pa obema zelo všec, sva zelo vzburjeni takrat in hitro vlažni.
lep pozdrav
• Bo
Bond007
Kot vrstnik ti bi dal negativen odgovor.
Za zdrave in funkcionalne družinske odnose tako početje ni vzpodbudno. V skrajnem primeru bi ena ali druga (ali obe) sestri lahko postali odvisni od teh skupnih aktivnosti, kar bi kasneje potencialno negativno vplivalo na odnose v (tuji) družbi/partnerji/cimrami. Tudi, če bi se tako navadili, da bi vama tako početje postalo "normalno" (kot praviš da vama je že), bi vaju lahko bodoči partnerji/prijatelji obeh spolov izkoristili za naivnost in vaju lažje pregovorili v izkoriščevalske (spolne) odnose.
Lepo, da si postavila vprašanje, marsikdo ga ne bi; vendar če imaš zelo rada sestro je verjetno najbolje, za njeno dobro, da prekineš s tako dejavnostjo, ker je neprimerno. Lahko pa tudi ignoriraš nasvet in počakaš, da vaju zalotijo starši, potem pa boš videla hudir.
Srečno.
• Uredništvo
Nina Šajt Duh

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si nam pisala in zaupala svojo dilemo. Praviš torej, da se z mlajšo sestro, s katero si delita sobo, skupaj samozadovoljujeta to pa vaju zelo vzburja. Če sem te prav razumela te zanima ali je to normalno.
Samozadovoljevanje in želja po spolnosti je zagotovo nekaj naravnega in »normalnega«. Potreba po spolnosti se pri ljudeh pojavi v času pubertete. Glede na vajina leta in potrebe se v tem obdobju najverjetneje nahajata tudi sami. Kljub temu pa se je potrebno zavedati, da je spolnost ter raziskovanje svojega telesa nekaj kar je zasebno, intimno ter namenjeno tebi in tvojemu partnerju oziroma partnerki. Partnerja ali partnerko si ljudje glede na to kdo nas romantično in spolno privlači izberemo izven naše primarne družine. Je oseba s katero ustvarimo partnerski odnos in s časom tudi svojo družino, ločeno od naše primarne družine (matere, očeta ter bratov in sester). Predlagam torej, da se s sestro v prihodnje samozadovoljujeta v zasebnosti, vsaka zase, takrat ko druge ni v sobi. V kolikor to ni mogoče, lahko razmisliš tudi o kakšnem drugem zasebnem prostoru v hiši oziroma stanovanju, kjer se lahko v miru posvetiš raziskovanju svojega telesa.
Upam, da sem ti s tem zapisom odgovorila na vprašanje. V kolikor te zanima še kaj pa te vabim, da nam ponovno pišeš.
Lepo te pozdravljam,
Nina Šajt Duh, dipl. psihologinja (UN)