Pozdravljeni!
Zelo me je strah, saj je to nekaj novega zame. zadnje čase se samozadovoljujem tudi z pompčjo pornografije. Prosil bi vas če mi lahko to razložite in mi poveste kako lahko ustavim gledanje pornografije. To mi res ni všeč. Hvala za vaš odgovor.
Po
Pomagam
Nic ne skrbi. To je nekaj povsem normalnega. Zakaj bi te to motilo? Si zdrav fant, ki odrascas in raziskujes svoje telo. Poskrbi le, da to pocnes, ko si sam, da je to del tvoje intime. Tako bos spoznal svoje telo. S pornografijo pa bodi previden, saj ni vse tako kot je na prvi pogled :)
Uredništvo
Mija Repenšek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Verjamem, da je to v tvojem življenju nekaj novega in po svoje tudi strašljivega. Spoznavanje svoje spolnosti je normalen del razvoja mladostnika. So pa zagotovo zadaj občutki, ki so nerazumljivi.
Predlagam ti, da morda razmisliš, kaj te v pornografiji pritegne in kaj v tebi povzroča občutek gnusa in nelagodja. Problematična je pornografija ravno zaradi predstav, ki nam jih vsili v glavo. Kar vpliva tudi na pričakovanja in razočaranje v odnosih v realnosti - verjamem, da si ne želiš, da bi v prihodnosti bil v lepi zvezi z drugo osebo, vendar ne bi zmogel uživati v spolnosti z nekom, ki bi ga imel res nadvse rad.
Upam, da te odgovori vsaj malo pomiri. Če boš opazil, da te pomisleki glede pornografije pretirano vznemirjajo, predlagam da se pogovoriš s kakšno odraslo osebo, ki ti bi znala svetovati (npr. svetovalna delavka/psihologinja, zavod Logout, ipd.) V kolikor meniš, da bi primerni sogovorniki bili tudi starše, seveda lahko stisko omeniš tudi njim.
Vse dobro!
Mija Repenšek, mag. zakonskih in družinskih študij, psihoterapevtka stažistka