zivjo
zanima me kako naj se samozadovoljujem brez vibratorja. vecina mojih prijateljic to ze pocne jaz pa nevem kako se to dela... prosim povejte mi za kaksen nacin ali tehniko
hvalaa
Uredništvo
Eva Štrukelj

Odgovor svetovalke:
Živijo!
Glede na tvoje vprašanje predvidevam, da že imaš nekaj izkušenj s samozadovoljevanjem. Morda si posledično tudi že odkrila, na katere točke se tvoje telo bolj odziva pri uporabi vibratorja in možno je, da bodo to tudi točke, kjer ti bodo najbolj prijali dotiki s prsti.
Ena od teh točk je pogosto klitoris. Klitoris oziroma ščegetavček je glavna erogena cona pri ženskah, saj je prepleten s številnimi živčnimi končiči. Če klitorisu še nisi posvetila pozornosti, ti predlagam, da najprej vzameš v roke ogledalo in ga preprosto poiščeš. Nahaja se približno 2 centimetra nad nožnično odprtino, približno tam kjer se stikajo notranje oziroma male sramne ustnice. Klitoris lahko stimuliraš tako s pripomočki kot tudi s prsti. Sicer pa ti predlagam, da se poigraš tudi z dotikom prstov po drugih predelih genitalij in telesa v različnih položajih (npr. sede, leže, z roko od spredaj, z roko od zadaj …).
Pri tvojih letih je pomembno predvsem, da se opazuješ in da raziskuješ, pa tudi da ne prehitevaš s stvarmi, na katere nisi pripravljena in da se glede tega ne primerjaš preveč z drugimi. Vsak ima namreč svoje načine, kako priti do užitka pri samozadovoljevanju. Povsem normalno je, če pri poskušanju novih stvari ne boš že prvič prišla do orgazma, zato nikar ne skrbi. Da ugotovimo, kaj nam paše, ponavadi potrebujemo nekaj časa. Pri raziskovanju pa ne pozabi na ustvarjanje vzdušja - čim bolj, kot se boš lahko sprostila, tem lažje se boš poglobila v spolne užitke.
Želim ti čim več pozitivnih raziskovalnih akcij, v primeru dodatnih vprašanj pa ti ostajam na voljo.
Eva Štrukelj, mag. klinične in zdravstvene psihologije in mag. psihoseksologije