Zdravo!
Mene so starši zalotili ko sem se samozadovoljevala (pozabila sem zaklenit vrata) in zdaj so jezni na mene in me ignorirajo. Kaj naj jim rečem?
Lep pozdrav.
Ja
Janji
Hej. O smola... moje menje je da jim probaj razložiti. Ne se sekirati za njih če so jezijo nate to ni tvoj problem ne počneš nič narobe. Oni pa nimajo razloga da se jezijo. Nevem točno kaj bi jim morala reči jas bi na vse pozabila nevwm pa kakšni so tvoji starši.
Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Janja pozdravljena!
Na začetku bi ti rada povedala, da je to normalen del odraščanja. Ne rabiš občutiti česa slabega. Ti pa verjamem, da se sedaj ne počutiš dobro, ko te starša ignorirata. Verjamem, da sta bila presenečena, morda celo malo šokirana ko sta te “zalotila”. Nista pa odreagirala prav, da sta sedaj jezna nate. Tako se stvari ne rešujejo. Družina je “kraj”, kjer bi se vsi člani morali počutiti varne in sprejete. V takšnih primerih ni druge kot da se o tem vsi trije pogovorite. Iskreno in brez zadržkov. Izberi trenutek, ko boste imeli vsi čas in bo prava priložnost. Iskreno si izmenjajte svoja razmišljanja. Ne obstaja neko pravilo, kaj povedati v takšnih situacijah. Prav je, da vsak ubesedi svoje občutke in da se poslušate. Naj ima vsak možnost spregovoriti. Na koncu pa narediti zaključek in vzpostaviti ponovno normalno komunikacijo. To je temelj dobrih odnosov. Ni vedno vse super, pomembno pa je, da si znamo prisluhniti in iti naprej. Vse dobro!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja
Pr
Pretty
Hoj! Jst bi probala jim pokazat, da mi ni mar kaj si mislijo. Morda bo bolje da se obnašaš kot si se vedno.
Upam da ti uspe rešiti težavo
Lep pozdrav