Koliko je v življenju pomembna izobrazba in koliko je pomembno, da si samouk in delovne izkušnje? Nekateri pravijo,da brez papirja (diplome) se težko zaposliš,nekateri pa, da diploma iz npr.primerjalne književnosti ti zaposlitve ne prinese in bi raje imeli nekoga brez diplome z delovnimi izkušnjami. Koliko se lahko naučiš iz youtuba realno? Vem, da biti youtuber ni vse rožnato.
• Uredništvo
Polona Kuzman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
zanimivo vprašanje postavljaš. Sama lahko povem svojo spoznavno resnico, ki je podobna raziskavam Davida Epstaina. Si slišal za njegove raziskave zapisane v knjigi Razpon, kjer pojasnjuje, da so generalisti bolj uspešni kot specialisti? Več v knjigi, če te pritegne.
Drugače pa mislim, da ne moremo ignorirati izobrazbe, uradno priznane, saj sistemi omejujejo zaposlovanje četudi si lahko dobimo znanje kje drugje. Strinjam se, da je veliko balasta in nepomembnosti v vsebinah, a kljub temu nas prehod skozi vse to marsičesa nauči. Vsekakor sem za oboje oz. za vsakodnevno učenje povsod. Pa nam to žal ne uspeva.
Lepa mi je misel,ki sem jo že davno nekje zasledila: "Vsak človek, ki ti pride nasproti, je lahko tvoj učitelj."
Srečno na tvoji poti.
Polona Kuzman, univ. dipl. sociologinja in varstvoslovka