Hejj
Pac jaz se kaka 3 leta rezem in stare brazgotine so mi ze zelo zbledele ampak tiste ki sem jih pred kakim mesecem ali pa dvema dobila so veliko bolj vidne in me je zelo strah da ne bodo izginile kot so ostale. Kako jih naj prekrijem ce ne zbledijo?
Razmisljala sem tudi, da bi nehala in si poiskala pomoc. Ali me bodo poslali v psihiatricno bolnisnico, ce se odperem strokovnjaku? Ker me je tega zelo strah.
Oprostite da
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala za tvoj zapis, ki si ga delila na svetovalnici.
Pišeš, da se že tri leta samopoškoduješ. Izpostavila si, da te skrbi glede brazgotin in sprašuješ kako naj jih zakriješ. Odgovora na tvoje vprašanje ne poznam, vem pa, da lahko nekatere brazgotine ostanejo za celotno življenje. Bolj kot to pa se zdi pomembno, da bi našla strategije, kako se s stisko spoprijeti, brez da bi to predstavljalo tveganje za tvoje zdravje. Predstavljam si, da ti je v stiski, ki jo doživljaš hudo in se počutiš nemočno. Zato sem vesela, da si zbrala pogum in si se oglasila na svetovalnici z željo po iskanju pomoči. Praviš, da te skrbi, da bi bila v primeru, da bi poiskala pomoč tudi hospitalizirana v psihiatrični bolnišnici. V kolikor se odločiš, da poiščeš pomoč (k čemur te tudi zelo spodbujam), ne pomeni nujno, da boš hospitalizirana. Slednje se najpogosteje izvede v primeru, če posameznik na tak ali drugačen način resno ogroža svoje življenje - takrat je hospitalizacija tudi v največjo korist posameznika.
Verjamem, da se ti pojavljajo številni dvomi. Da bi si želela najti načine, kako se s svojo stisko konstruktivno spoprijeti, hkrati pa si v skrbeh kaj bi prineslo s seboj to, če si poiščeš strokovno pomoč. Predvidevam tudi, da si na koncu želela še nekaj sporočiti, ker si napisala "Oprostite da". V kolikor ti lahko pri tem še kaj svetujemo ali odgovorimo na kakšno vprašanje, smo tukaj zate.
Lepo te pozdravljam,
Urška Pisar, mag. psihologije