Zdravo,
Moja "zgodba" oz. " počutje" se je začelo že pri mojem desetem letu.šla bom po alinejah.
10 let : gledala sem veliko filmov in hotela sem biti tako lepa kot vse igralke in tako suha in vse.Postala sem obsedena z tem kako moram izgledati da sem jokala vsak večer ampak moji starši tega niso vedeli.
11 let : Začela sem gledati še več filmov in youtub da ampak se je stanje glede tega malce pomirilo saj se je začel kovid in sem postala obsedena z umivanjem rok.Iz povrhnjice dlani mi je stalno tekla kri ker so bile preveč ranjene saj sem si jih v dnevu umali z milov vsaj tridesetkrat.
12 let : stanje glede rok je bilo še pol leta potem pa je z kovidom tudi zaradi pomoči psihologov izginilo.Začela pa se je resna kriza.sovražila sem svoj zunanji videz in hotela hujšati in se rezati ampak sem se bala.
13 let : stanje je še hujše shujšala sem ampak zdaj mislim da imam predebele noge.3 sošolke so to govorile za mojim hrbtom ampak mama in moka naj. Prijateljica in še ostali mi pravijo da to ni res. Postala sem obsedena s tem in imam tudi pokvarjeno oz krivo ogledalo in se v njem vse vidi bolj debelo ker se je karton uzadaj strgal in imam še bolj hude težave.Zaradi jeze sem se začela tudi rezati z delci kovine ki sem jih našla v moji škatli za tehniko ali pa z iglo tega moji starši ne vejo kako hudo jaz vidim svoj izgled in se režem.Učasih bi se samo ubila.
Hvala da sem vam lahko povedala.
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala, da si tako iskreno delila svojo stisko.
Pišeš, da se že od 10. leta obremenjuješ s svojim izgledom. Zaradi tega si v veliki stiski, s katero se spoprijemaš s samopoškodovanjem. Izpostavila si tudi, da si bila v času Covida obremenjena z umivanjem rok, vendar si te težave, s pomočjo strokovnjakov obvladala. Verjamem, da se ob vsem tem počutiš nemočno, obupano, žalostno, hkrati pa te spremljajo občutki krivde.
Vesela sem, da si zbrala pogum in si se obrnila na svetovalnico. Na to lahko gledaš že kot na prvi korak pri spoprijemanju s svojimi stiskami. Pomembno je, da ob vsem tem nisi sama in da si čim prej najdeš ustrezno pomoč. Že prej si izpostavila, da si v preteklosti obiskovala psihologa, ki ti je pomagal pri spoprijemanju s stisko. Spodbujam te, da se tudi sedaj obrneš na kakšnega psihologa. Misliš, da bi lahko zopet kontaktirala psihologa, ki si ga obiskovala in se dogovorila za kakšno obravnavo?
Predstavljam si, da ti je res hudo. Žal mi je, da se soočaš s takšnimi občutki, zaradi katerih bi bila pripravljena končati svoje življenje. Ker si vredna življenja, bi si želela da se odzoveš na moj odgovor in mi poveš kaj več o svojem doživljanju – kako resno razmišljaš o samomoru? Imaš že kakšen načrt? Je v tvoji okolici kdo, ki ti lahko v stiski pomaga?
Če bi bila stiska v času, ko se zopet slišiva prevelika in bi razmišljala o samomoru, te prosim, da se obrneš na katerega izmed naslednjih virov pomoči: Urgentna psihiatrična ambulanta v Ljubljani ali Mariboru, telefon v stiski (npr. TOM telefon - vsak dan od 12. do 20. ure na 116 111; zaupna telefona Samarijan in Sopotnik - 24 ur na dan na 116 123).
V upanju na odgovor te lepo pozdravljam,
Urška Pisar, mag. psihologije
Pa
Patrik zvezda
Zdravo,
Situacija glede samoumora ni zelo resna saj si to mislim le v času hude stiske.stanje se sprošča ker poskušam verjeti vase.Režem se učasih ko mi je zelo hudo.Za enkrat se je vse pomirilo.
Hvala za odgovor.
Uredništvo
Urška Pisar
Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
hvala, da si se odzvala in mi podala odgovore na vprašanja.
Vesela sem, da se stanje izboljšuje in da verjameš vase. Upam, da se zavedaš, da je zato potrebno veliko moči in da si lahko ponosna nase. Kljub temu pa menim, da je pomembno, da v stiski nisi sama. Čeprav se sedaj počutiš bolje, te spodbujam, da si najdeš strokovno pomoč - torej nekoga, ki ti bo lahko pomagal iskati strategije, kako se spoprijemati, ko boš v stiski. Na ta način boš lahko namreč spoznala tudi druge strategije, ki ti lahko v stiski pomagajo in so konstruktivne - ti ne povzročajo škode.
Če bi pri iskanju pomoči potrebovala še kaj smernic, ti z veseljem pomagam.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije