Sem bolj zadržana oseba in ko sem sama ali z znanci se imam rada. Problem nastane, ko vstopim v bolj neznano družbo. Takrat se res ne maram. Kaj lahko naredim?
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da imaš težave s svojo samopodobo, ko se družiš z neznanci. Ko si sama ali s poznanimi ljudmi pa te težave ni.
Veseli me, da imaš sebe rada, se sprejemaš tako kot si, torej pri sebi prepoznaš kvalitete, ki jih imaš. Do nekakšnega preskoka torej pride, ko prideš v neznano družbo. Zagotovo nisi edina, ki ji je v neznani družbi nekoliko bolj neprijetno. Morda bi ti lahko pomagalo to, da vse stvari, ki jih imaš na sebi rada in jih ceniš, še nekoliko bolj ozavestiš; lahko to narediš preden se odpraviš v neznano družbo ali pa kar vmes (npr. našteješ tri stvari na katere pri sebi ponosna). Tako boš preusmerila svojo pozornost in ne boš toliko razmišljala o stvareh, ki ti morda niso tako zelo všeč. Stalno pa se zavedaj, da si edinstvena in neponovljiva – na svetu ni nikogar, ki ti bi bil enak in zato se sprejemaj in ceni z vsemi svojimi lastnostmi. Kako se ti zdi ta predlog?
Vse dobro,
Nika Koder, mag. psihologije