Pozdrav
imam veliko težav ki jih nocem povedat starsem ali komur koli uz moje družine vejo samo nekatere sosolke ter moja najbolsa prijateljica uglaunem v soli imam slab učni uspeh in meje strah da nebom sprejeta na srednjo solo in da nebom naredila 9 razreda doma se skos kregamo zaradi brezveznih stvari sramujem se sama sebe ne cenim se nimam samopodobe veliko se jocem sem se ze tudi rezala kar včasih obžalujem mislim da sem predebla zaradi slabih ocen nesmem hoditi na treninge in me potem na treningih usi sovrazijo  torej spigrauke trener zmesal se mi bo hocem se spremenit ful sm grda in ja plus to da sem depresivna zaradi fantou in ja tojeto hvala če bote odgovorili
• Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najprej vse pohvale, da si kljub vsem stiskam, ki si jih navedla zmogla svoje težave opisati in prositi za pomoč. Pišeš, da svojih težav nočeš povedati staršema, kar popolnoma razumem. Vendar vedi, da sta starša tista, ki te najbolje poznata. Ravno družina je tista skupnost, kjer bi se pozameznik moral počutiti dobro in varno. Sklepam lahko, da za določene tvoje težave starša tudi vesta, čeprav se o tem ne pogovarjate (slabe ocene). Zato razmisli, če bi morda vseeno govorila s staršema. Če se tako odločiš, izberi pravi trenutek in bodi iskrena. Povej jima o svojih občutkih, željah in tudi ti prisluhni njima. V nasprotnem primeru pa poišči pomoč pri odrasli osebi, ki ji zaupaš. Sama ne boš mogla premagati vseh težav. Ta oseba je lahko kakšen učitelj, zdravnica, starši prijateljic, trener. Napisala si, da te skrbi šolski uspeh. Glede na to, da je polovica šolskega leta že mimo, se glede učnega uspeha pogovori z razrednikom oziroma šolsko svetovalno službo. Skupaj naredite načrt kako popraviti ocene. Pri razlagi snovi ti lahko pomagajo tudi sošolke.
Zaupaj vase in verjemi, da ti s trudom in močno voljo lahko uspe marsikaj. Vse dobro!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja