Pozdravljeni.
Pošem vam ker imam probleme z samopodobo.
Moja sesrična je rekla da je ona debela.Jaz sem ji rekla da ni debela,da je suha.Rekla sem ji tudi da so vsi na naši šoli suhi tudi ona jaz pa sem debela. Ona mi je rekla da to ni res da sem jaz tudi suha.Poleg naju so še bile moje 3 prijateljice.In so tudi one rekle da sem suha.Potdm so še ostale moje priajtelje vprašale če sem suha ali debela in vsi so rekli da sem suha.Zqradi tega smo se vmes kregali( o tem smo se prepirali samo ko so oni začeli govoriti o trm da so debeli).Malo za tistim so opazili da bolj malo jem.In tudi bolj zdravo.Potem je ena moja prijateljica rekla"KAJ SI TI NA DIETI ALI KAJ TI JE".Jaz sem ji rekla JA uato ker sem debela in hočem shujšati.Potem je druga rekla da če bom jaz še dalje na dieti da se bo ona začela rediti.In še hecali so me da sem na dieti sami zaradi tega ker sem zaljubljena v enega fanta.Jaz sem končala 6.r. on pa 8.r.Moje prijateljice pa so o  tem da sem rekla da sem jaz debela povedale vsem od 5.do 9.razreda.ker se z njimi največ in tudi najraje družim.V njega pa sem že 3 leta.Prosim za nasvet. Že v naprej hvala za odgovor
• Ka
Kaj je narobe z mano1
Ps:malo sem jedla tudi ker nisem bila aglih lačna. Prosim za čim hitrejši odgovor.
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Naj se ti najprej opravičim za pozen odgovor.
Praviš, da pri sebi opažaš težave s samopodobo. Opisuješ tudi pogovore s svojo sestrično in prijatelji, ki se vrtijo okoli tvojega telesa in telesne teže. Zdi se mi, da te misel, da si prekomerno težka zelo obremenjuje in o tem stalno premišljuješ. Žal subjektivno sebe velikokrat vidimo v drugačni luči, kakršni pa v resnici smo. Tudi na mnenja drugih ljudi, se ni dobro preveč opirati, saj je to le njihovo razmišljanje in ne absolutna resnica.
Če te zares skrbi glede svoje teže, se obrni na svojega osebnega zdravnika, ki ti bo lahko povedal ali je tvoja teža v mejah normale. Hujšanje pri tvoji starosti ni zdravo, razen v primeru ko je to zares potrebno in poteka pod okriljem strokovnjakov. Dejstvo je tudi, da se tvoje telo v teh letih razvija in se bo skozi nadaljnja leta zelo spreminjalo. Zato namesto, da se osredotočiš na hujšanje in nezdrave diete, se poskušaj osredotočiti na to, da se držiš zdravega življenjskega sloga. Poskrbi torej za redno telesno aktivnost in zdravo ter uravnoteženo prehrano. Če se boš držala tega, se boš tudi v svojem telesu začela počutiti bolje. Spodbujam te tudi, da začneš svoje telo sprejemati tako kot je, kar je na začetku lahko zelo težko. Mogoče lahko začneš s tem, da najprej na svojem telesu najdeš nekaj, kar ti je všeč in se na to opomniš vsak dan. Nato pa počasi preidi tudi na predele, ki ti mogoče niso tako zelo všeč in jih sprejmi. Pomembno je, da se zavedaš, da nihče izmed nas ni popoln in da se vsak spopada z nečim, kar mu na njem ni všeč. Bolj kot o tem ali si suha ali debela, poskušaj razmišljati o tem, kaj ti tvoje telo vse omogoča. Telesa nimamo zato, da bi bilo suho ali debelo, ampak da nam omogoča, da lahko počnemo mnogo stvari, ki so nujne za vsakodnevno življenje (hodimo, tečemo, plešemo, se sporazumevamo z drugimi…). Zavedaj se tudi tega, da si edinstvena in več kot samo odsev v ogledalu. Imaš mnogo veščin in pozitivnih lastnosti, ki jih lahko ponudiš svetu in ljudem okoli sebe.
Upam, da ti bom moj odgovor vsaj nekoliko v pomoč.
Lepo bodi!
Nika Koder, dipl. psihologinja (UN)
• ka
kaj je narobe z mano1
Pozdravljeni. Ok. Hvala za nasvet, in pomoč. Lep pozdrav lepo bodite