Kako lahko gradim na samopodobi? Fant mi bo pomagal ampak rada bi oba da nam svetujete neke oporne točke kaj naj naredimo. Kot receptura in postopek za grajenje samopodobe.
Lep pozdrav.
Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
samopodobo je zagotovo možno izboljšati. Veseli me, da ti je fant pripravljen stati ob strani. Dobri odnosi so namreč eden izmed glavnih gradnikov trdne samopodobe. Sprašuješ za »recept«, kako se tega lotiti. Obstaja mnogo načinov, kako izboljšati samopodobo. Tudi samopodob je v resnici več – npr. poznamo učno oz. akademsko samopodobo, pa telesno samopodobo, socialno samopodobo,… Bi mi mogoče lahko povedala malo več, na katerih področjih opažaš nizko samopodobo in kako se to vidi? Mogoče tudi, kaj meniš, da bi potrebovala, da si zgradiš boljšo samopodobo? Tako ti bom lahko veliko boljše pomagala.
Lep pozdrav
Maruša Grešak, mag. psihologije