Hej sem na tocki ko se ne pocutim lepo pocutim se grdo in to zelo vem da se ne smem primerjati z drugimi vem to ampak ne morem nehati gledam svoje prijateljice kako so lepe popolne in vse jaz pa se res ne pocutim grdo in nevem kaj naj storim na momente ko mislim da sem sla cez to se spet zacne dobivam panicne napade padem v jok in nevem kaj naj razmisljam da bi se spet zacela samoposkodovati in nevem kaj naj storim vedno ko to omenim mojim prijateljicam mi pravijo da sem lepa in naj se glede takih stvari ne obremenjujem in ne morem nehat overthinkat o tem
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Zdravo,
hvala, da si napisala in mi zaupala svoje občutke. Že to, da si se odločila spregovoriti o svoji stiski, je pomemben korak. Razumem, da ti ni lahko, ko se počutiš neprijetno v svojem telesu in se primerjaš s svojimi prijateljicami. Tako primerjanje lahko povzroči veliko neprijetnih občutkov, še posebno, ko ti misli uhajajo v spiralo iz katere je težko izstopiti – ni pa nemogoče.
Pomembno je, da veš, da si veliko več kot zgolj svoj videz in, da si edinstvena in vredna prav taka, kot si. Tvoja lepota ni le v zunanjosti, ampak v tvoji prijaznosti, občutkih, mislih in vsem, kar te dela posebno. Poleg tega pa je popolnost, ki jo vidiš pri drugih, pogosto samo navidezna. Vsak ima svoje negotovosti, tudi če tega morda ne pokaže navzven.
V trenutkih ko tvoje misli postanejo zelo težke in te močno obremenjujejo, in vodijo do tesnobe ali razmišljanja o samopoškodovanju, bi te spodbudila, da poiščeš dodatno podporo pri odrasli osebi – lahko je to šolska svetovalna služba, psihologinja, razrednik, kateri izmed učiteljev z katerim se počutiš varno ali katera druga odrasla oseba, ki ji zaupaš. Ni potrebno in ne zaslužiš si, da se s tem spopadaš sama.
Tvoja odločitev, da si se obrnila po pomoč, kaže da si pogumna in močna, tudi če se v tem trenutku ne počutiš tako. Prav je, da ne pozabiš na svojo edinstvenost in pomembnost. Če boš potrebovala še kakšen nasvet ali podporo, smo tukaj zate.
Živa Leben, specializantka Relacijske družinske terapije