Hej,
Zadnje časa opažam, da se veliko primerjam z ostalimi puncami, ki so bolj ženstvene, urejene, imajo lepo frizuro, makeup, lepo oblečene itd.
Občutek imam kot da jaz nisem dovolj lepa, sploh ker nimam enake frizure kot ostale punce. Pa tudi ker imajo drugačen stil oblačenja.
Kaj lahko naredim?
Hvala
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
hvala, da si se obrnila na nas. Če prav razumem, te skrbi, da se pogosto primerjaš z drugimi dekleti in ob tem čutiš, da morda tvoj videz ne ustreza nekim standardom ženstvenosti in lepote, ki jih vidiš pri njih. Najprej želim poudariti, da nisi sama s temi občutki - veliko mladih deklet se v določenem trenutku življenja spopada s tovrstnimi mislimi, le da o tem redko spregovorijo. Pomembno je, da se zavedaš, da si edinstvena in lepa na svoj način.
Predlagam, da se osredotočaš na lastnosti, ki so ti pri sebi všeč. Verjamem, da imaš ogromno zelo lepih kvalitet (že na primer to, da ostala dekleta tako pozitivno opisuješ). Pri tem ne pozabi, da ni prav nič narobe s tem, da je tvoj stil unikaten oziroma drugačen od stila ostalih deklet. Samo zato, ker ne izgledaš kot one, ne pomeni, da si manj privlačna ali manj lepa od njih. Mogoče tudi razmisli, kako pomembno je zate, da si ženstvena. Tukaj ni napačnega odgovora, pomembno je le, da se sama dobro počutiš.
Na tej točki bi rada opozorila tudi na vpliv socialnih omrežij na samopodobo. Ne vem sicer, koliko uporabljaš socialna omrežja, smo pa dandanes zaradi le-teh stalno obdani z nerealnimi podobami popolnosti in lepote. Pomembno se je zavedati, da socialna omrežja po navadi prikazujejo zgolj najboljšo plat posameznika in da so v ozadju objav nemalokrat cele ekipe oseb, ki skrbijo, da objave izgledajo idealno.
Upam, da ti bo moj odgovor v pomoč in da boš našla pot, da se v svoji koži počutiš lepo in zadovoljno. Če pa boš imela še kakšno vprašanje, kar napiši in ti bom z veseljem odgovorila.
Lepo te pozdravljam,
Martina Bošnjaković, dipl. psihologinja (UN)