Skoraj redno imam občutek da bi želela da me ni... Privatni so problemi, ampak se mi zdi da ne morem več zdržat. Bojim se da enkrat bom sam obupala, čeprav se trudm bit okej in skrivat čustva od nekaterih ljudi. Saj ta depresija pa anksioznost sta skos kle, najbl ne maram k sm overthinker in preveč razmišljam ker to me najbolj požira. Cel lajf je tak da prov požira... Ima kdo kakšen nasvet?
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena,
tvoje vprašanje smo prejeli v uredništvu in ga tudi že posredovali svetovalki - psihologinji, ki bo nanj do jutri odgovorila.
Medtem, ko čakaš na odgovor, lahko prebereš in uporabiš kaj napotkov iz našega priročnika Kaj lahko naredim, da mi bo lažje?
Lep pozdrav iz uredništva.
• Uredništvo
Patricija Kramaršek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Vidim, da si trenutno v stiski. Če prav razumem o problemih težje spregovoriš tukaj, kar povsem spoštujem. Ne glede na to kakšne težave imaš, vedi, da vedno obstaja rešitev zanje ter pot do boljšega počutja. Slednja pot se prične z malimi koraki, s katerimi s časom dosežemo spremembe. Povsem okej je, če priznaš, da se ne počutiš dobro in izraziš svoja čustva.
Nisem povsem razumela, ali imaš na voljo koga za pogovor glede svojih težav? V kolikor še nisi, se lahko zaupaš zaupni odrasli osebi, npr. šolski svetovalni delavki, lahko pa se tudi obrneš na brezplačno psihološko svetovalnico Posvet, ali bližnji center za duševno zdravje otrok in mladostnikov v zdravstvenem domu. Vsi strokovni delavci, tako v šoli kot zdravstvu, se držijo načela zaupnosti pogovora. Prav tako imaš na voljo kontakte za anonimni pogovor, ki ti jih prilagam spodaj. Svetujem ti, da v kolikor še nisi, spregovoriš o svoji stiski v odnosu, kjer se počutiš dovolj varno, da slednje storiš. Nisi sama, vedi, da smo tukaj, če karkoli potrebuješ.
Vem, da ni lahko zdržati neprijetna čustva, a tudi ta resnično s časom minejo oz. postanejo manj intenzivna. Iskanje pomoči je odraz poguma. Verjamem, da lahko najdeš to moč, ki jo zagotovo imaš v sebi.
TOM telefon (116 111, vsak dan od 12. do 20. ure)
Klic v duševni stiski (01 520 99 00, vsako noč med 19. in 7.  uro zjutraj)
Zaupna telefona Samarijan in Sopotnik (116 123, 24 ur na dan)
Patricija Kramaršek, mag. psihologije