Ce si star 16 in razmislas o smrti lahko to tvoj psiholog pove starsem? Razmislam samo kak bi blo ce bi umrla, kaki bi bli najlazji nacini, si givorim da ce bo mi vsega prevec je vedno smrt tu in lahko vse koncam po svojih pogojih kadarkoli. Nic vec. Nimam dejansko zelje tega nardit al pa da bi mela plan al pa kaj takega, samo vseeno me je strah da bo nardil preveliki big deal iz tega in povedal starsem. Pa sosolci ki so v preteklosti hodli k psihologu al pa zdaj hodijo mi vedno recejo da ce na uri samo omenim kar koli veze s tem da se bi ubila, je takoj tak bolnica
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Vsekakor te prosim, da o teh misih poveš svojemu psihologu in bosta skupaj naredila nek varnostni načrt, torej, kaj lahko narediš takrat ko so te misli izredno močne. Psiholog mora obvestiti starše o tem, če preceni, da je tvoje življenje ogroženo.
Vsekakor pa je najvažnejše, da za te misli nekomu poveš. Ali imaš doma, od bližnjih koga, ki jim lahko poveš o tvojih razmišljanjih, počutju?
Kdaj pa imaš naslednjo obravnavo pri psihologu? Ali rednih obravnav še nimaš? Če je temu tako, bi bilo dobro, da si čimprej urediš napotnico za klničnega psihologa, dobiš jo pri osebnem zdravniku. Lahko pa se obrneš po telefonu direktno na najbližji zdravstveni dom, kjer imajo psihološke ambulante ali pa Center za duševno zdravje otrok in mladostnikov, tam te bodo ustrezno usmerili.
Lep pozdrav in javi se še kaj,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije