Zdravo,
nevem vec kaj naj naredim v življenu. Vse skupaj propada doma se starši vsak dan kregajo nad mano da se ne trudim, da sem lena in da ne naredim nič prav. Ampak enostavno nimam več voje do življenja. Imam problem z samo poškodovanjem že 2 leti in do zdaj sem hotela narediti samomor že 3 krat ampak ni upelo. 1 leto nazaj sem ga poskušala naredi nazadje in spet o tem razmišljam. Nevem če je to samo misel v tem trenutku ali res nočem več biti tukaj. Nikomu nemorem povedat ker me je strah da bodo povedali mojim staršem. Enkat sem jim že povedala za vse stvari ampak mi niso vrjeli in so se začeli šaliti. To me je še bolj zabolelo , kot da jima je vse eno če še imata hčerko ali ne. Eden večjih porblem je to da sem pred te dolgi zapadla v prepovedane supstance. Glaven razlog je da nevem kaj naj storim in kaj naj naredim sama s samo.
Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Asja.
Prosim ne škodi sama sebe. Stvari so rešljive, nekatere po korakih, počasi, a so, verjemi. Sliši se, da ti je doma precej težko. Menim, da bi o tem morala povedati nekomu, ki mu zaupaš. Starši bodo najverjetneje izvedeli, a če ne izvedo, se tvoje počutje ne bo čudežno izboljšalo. Če ti ne bodo verjeli, ti bo pa kdo drug. Prosim spregovori o svojih stiskah - mogoče v šoli pri šolski svetovalni delavki ali pa pri tvoji zdravnici? Bi to šlo? Prepovedane substance na dolgi roki samo poslabšujejo tvoje stiske. Reševati jih moramo drugače, tako da povemo in rešujemo probleme.
Prosim drago dekle, spregovori o tem z nekom zunaj tvoje družine. Zagotovo ti bodo v pomoč na ustrezen način. Vsekakor pa starši morajo izvedeti, kako se počutiš, odgovorni so zate, njihov otrok si.
Pripenjam ti še link do uporabnega priročnika, mogoče malo pokukaš vanj in boš našla kakšne zanimive vsebine zate, vsekakor pa prosim, da za svoje težave nekomu poveš. V primeru intenzivnih samomorilnih misli prosim pojdi do najbližjega zdravstvenega doma, kjer te bodo ustrezno usmerili naprej.
https://zdaj.net/mladostnik-mladostnica/prirocnik-kaj-lahko-naredim-da-mi-bo-lazje/
Javi se še kaj,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije