Podzravljeni,
potrebujem nastev celo svoje življenje sem odraščala v strahu do očeta, pa ne ker bi me kadar koli udaril ali kaj samo njega se je samo bojmo kot da nam je to priraslo. Letos pa se pri njemu delala , saj se dobro razumemo z oceto zadnje case. Dellala sem celo poletje pri njemu amapk ne na istem podrocju kot on. Na tistem odelku je bila druga sefica s katero se nisem razumela po domoace sem se zafrknila ker sem to povedla  3drugim sodelovkam, ki pa niso študentke ampk zaposlene zdaj pa je vse to prislo do njega in do te šefice. Mama je rekla da sem prevec gopcna in imam obcutek da mi ne zaupa vec. Ceprav sva prej imele dober odnos. Že brez tega kar si hudo jemljem k srcu pa tudi oce ne govori z mano. Rada bi se ubila ker ze pred tem nisem bila srecna v razrdu imamo svoje probleme saj sem izobcanka zaradi mojega izgleda. Prijateljic nimam in imam obcutek da sem sama in da sem zdaj izgubila vse rada bi samo da se vse konca. Imam dve sestri ampak sta premladi da bi razumeli. Z vecino prijateljic ne govorim vec ker sem se postalia na stran ene ki so jo one izlocile ki pa se je ze ubila. Edina druga oseba ki je bila z mano je babi ki pa je pred kratikm umrla. Res ne vidim druge resitve.
• Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Najprej bi se ti zahvalila za zaupanje in pogum, ki si ga zbrala za to, da si z nami delila svoje doživljanje. Tvoja stiska je velika in predstavljam si, da ti je hudo.
Praviš, da vidiš smrt kot edini izhod iz svojih težav. Ne glede na to, kakšne so tvoje težave, zmeraj obstaja neka druga rešitev zanje, s tem pa tudi pot do boljšega počutja. Ta pot se začne z majhnimi koraki in to, da si se nam zaupala, je odličen prvi korak. Če se strinjaš, bova skupaj poiskali rešitev, ki bo zate najboljša.
Omenjala si, da si izgubila prijateljico, s katero sta si bili blizu, pred kratkim pa še babico. Rada bi ti izrazila iskreno sožalje ob tvojih izgubah. Razumem, da ti ni lahko, sploh zato, ker sta to bili osebi, ki si se jima lahko zaupala. Zanima me, če se lahko zaupaš še kakšni drugi osebi? Morda svoji mami? Prepričana sem, da ji je zate kljub ostrim besedam, ki ti jih je namenila, zelo mar, in je svojo jezo izrazila na neprimeren način. Če si z njo iskrena in ji poveš, da si v hudi stiski, ji bo veliko bolj pomembno, da bo s teboj vse v redu; dosti bolj kot nek spor, ki je med vama nastal zaradi nesporazuma v službi.
V primeru, da bi ti z mamo bilo vseeno pretežko spregovoriti in bi se ti negativni občutki zdeli nevzdržni, predlagam, da kontaktiraš eno izmed ustanov, ki nudijo pomoč in pogovor takrat, ko to potrebuješ:
• TOM telefon za otroke in mladostnike 116 111. Pokličeš lahko vsak dan med 12. in 20. uro - klic je brezplačen.
• Zaupna telefona Samarijan in Sopotnik 116 123. Pokličeš jih lahko 24 ur na dan, vsak dan - klic je brezplačen.
• Klic v duševni stiski 01 520 99 00. Pokličeš jih lahko vsak dan med 19. in 7. uro zjutraj.
Če pa bi morda bila pripravljena s kom o tvoji stiski spregovoriti v živo, ti predlagam obisk svetovalnice Posvet, kamor lahko greš sama, brez spremstva staršev in brez napotnice zdravnika. Svetovanje je brezplačno, več o samem procesu njihovega dela pa si lahko prebereš še kaj več tukaj.
Razumem, da ti ni lahko, vendar nikakor nisi sama. Si zelo pogumna, da si se odločila poiskati pomoč. Prosim, javi mi, ali se ti predlogi zdijo uporabni in ali si se ali se boš morda za katerega odločila.
Pošiljam ti topel objem.
Sara Holjević, dipl. psih. (un)