Stara sem 14, imam beli tok, nimam še menstruacije in prsi a se že nekaj časa samozadovoljujem. Za zdej ni bilo nič učinka, zdej sem pa probala, da sme si dsla malo vode da ni lih suha in pol grem s prstom not in ven. Zanima me ali je to ok? Ali je to greh če se tako samozadovoljujem. Ali morem povedat staršme ker js resss nebi ker to je moja stvar in ne njihova. Hala
• Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej naj se ti zahvalim, da si se obrnila na našo Svetovalnico in da si z mano delila svoje razmišljanje.
Raziskovanje svojega telesa je povsem normalen del odraščanja in s tem ni prav nič narobe. Pomembno je, da v svojem tempu raziskuješ svoje telo, potrebe ter želje, in samozadovoljevanje je en od načinov, na katerega lahko to dosežeš.
Pri tem zagotovo ne gre za greh, pač pa za nekaj, kar je v tvojem razvojnem obdobju povsem normalno. Čisto v redu je, če se tega s svojimi starši ne deliš, raziskovanje spolnosti je namreč nekaj, kar večina mladostnikov zadrži zase, ker, kot si dobro zapisala sama - to je tvoja stvar. :)
Želim ti vse dobro,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)