Zdravo ali mi lahko prosim pomagate pri samo podobo ter inam težave sam sabo in nevem kako to rešiti ker se b izdi da sem velik debil prašič in nevem kako to rešit
Lp
Lea
Uredništvo
Urška Horvat

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Lea.
Pišeš, da ti ni všeč, kako izgledaš. To te obremenjuje in ti povzroča stisko. Pomembno je vedeti, da je obdobje mladostništva čas velikih telesnih in čustvenih sprememb. V tem času se veliko mladih počuti negotovo in ima občutek, da niso dovolj dobri. To, kar doživljaš, je tako do neke mere precej pogosto, čeprav je lahko zelo boleče.
Rada bi te povabila k razmisleku z nekaj vprašanji:
– Kaj misliš, da je tisto, zaradi česar imaš takšne misli o sebi?
– Se ti zdi, da je tvoj odnos do telesa povezan tudi z načinom življenja ali zdravjem, ali gre bolj za občutke in primerjanje z drugimi?
– Se ti ta občutek pojavlja že dlje časa ali se je okrepil po kakšnem konkretnem dogodku?
Če želiš, si lahko o samopodobi in podobnih občutjih prebereš tudi tukaj: https://www.tosemjaz.net/razisci/custva-in-psihicne-stiske/?topic=24. Morda ti bo ta povezava pomagala pri razmisleku o sebi in o tem, kako se doživljaš.
Želim ti veliko poguma in upam, da se še slišiva!
Urška Horvat, dipl. psihologinja (UN)