Zadnje čase sm mela težave z samo poškodivanjem z samo dušenjem. Tud če ooskusm nehat instiktivno dam roko na svoj nrat da se dušim. To je že tako slabo da je moj vrat malce moder in vedno težje je premikat mezinec. Bojim se povedat staršem ker vem da bi me poslal v bolnico in pol nebi mogla dokončat rezreda. Kaj nej naredim?
• Uredništvo
Patricija Kramaršek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Lahko razumem, da si trenutno v stiski. Hvala, da si nam zaupala oz. se obrnila na nas. Verjamem, da je situacijo težko povedati staršem, vseeno pa bi te spodbudila, da najdemo skupaj pot, kako to sporočiti okolici. Ali morda že obiskuješ kliničnega psihologa ali kakršnokoli obliko pomoči, kjer se lahko zaupaš, in lahko skupaj razmislite o nadaljnjih korakih? Svetujem ti, da v kolikor še ne obiskuješ, se obrneš na šolsko svetovalno službo ter ji zaupaš svoje težave – kaj se dogaja, ter svoj strah glede staršev. Poskusite skupaj najti pot naprej. Na voljo imaš tudi svojo osebno zdravnico za zaupen pogovor, da te podpre in usmeri na nadaljnjo pomoč. Morda se lahko zaupaš tudi komu izmed bližnjih odraslih, npr. sorodniku, učiteljici...
Morda še to... četudi bi se slučajno zgodilo to, da greš v bolnišnico, boš imela še vedno odprte možnosti za dokončati razred oz. te bodo tam podprli tudi pri delu za šolo. Seveda, ko se boš počutila pripravljeno za to.
Verjamem, da boš s pomočjo našla rešitev za to situacijo. Prvi korak, si storila že s tem, ko si se obrnila na nas. Poskusi najti še odraslo osebo v svoji okolici, ki ji lahko zaupaš ter sporočiš stisko.
Vedi, da smo ti kadarkoli na voljo. Javi nam kako si...
Patricija Kramaršek, mag. psihologije