Danes sem se poskušala samozadovoljevati in sem poskusila z labelo v "luknjo". Bolelo me je...zato nisem šla do konca. Ali dajem to stvar v pravo luknjo?
Hvala...teen
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
normalno je, da pri svojih letih odkrivaš svoje telo in preizkušaš samozadovoljevanje, saj tako tudi odkriješ, kaj ti je prijetno in kaj ne. Če boli, kot si napisala, ne poskušaj s silo. Res pa je, da je v začetku lahko boleče, saj je odprtina ožja, neprijeten občutek pa navadno sčasoma mine. Prav tako ni potrebe, da uporabljaš kak predmet, samozadovoljevanje lahko izgleda tudi kot nežno draženje in masiranje spolovila.
Ne vem sicer, katero "luknjo" imaš v mislih, vendar običajno pri tem mislimo vagino - če si pogledaš anatomsko zgradbo ženskih spolovil, boš verjetno hitro vedela, ali gre za "pravo luknjo". Vedi pa, da se ti nikamor ne mudi.
Lepo bodi in bodi nežna s sabo,