ko sem prisla na novo šolo sem po nekaj mesecih dobila novo prijatelico s katirio smo si zaupale cisto vse you know....2 leti trenera sport ki je v nasem kraju zelo popularen in igra tudi velikooo drugih sovrstnikov meni ta sport res negre ceprav bi ga rada znala ampak drugim recem da ga nocem vglavn tam se pa je zacela druziti z recmo ji monika monika je bila vedno tiha... zdaj pa je postala glasna popularna lepa ralno do zdaj sploh nisem opazila glow upa in njena druzina je enostavno rich realno dobi vse kar hoce zivi v mestu blizu sole kjer zivijo veliko drugih otrok jaz zivm malce stran in to v hribuuuu in oni so si med seboj sosedje torej se lahko druzijo kadarkoliiiii aja in ker je rich zacela je nosit samo se nike in smeje se govori slay itd samo da je na njej kul cedalje bol je popularna pri fantih in tudi pritemu v katerega sem sama zaljubljena plus tega danes je dobila fanta kr neki pac vsi smo se premladi za to in to je kr neki temu se sploh ne rece realtiship nosi ji torbo in vse mislm brtttt no ta moja prijatelica obnasata se otrocje zdaj sta kul mecata ozadnje poki cooki wtfff pa moja prijatelica govori ce ti bo kdaj zlomil srce bo imel opravka z mano mislllllllllm brtttttttttttttttttt halo a smo v vrtcu halo 8 razreddddddd vedno sem  se pocutila nekoliko bol zrelo in za mojega crusha ve samo moja prijatelica in nihvce in res nihce drug in ce tudi vem da bi jim lahko zaupala in ja se njej sem komaj povedala no danes pa ker sta monika in njen fant oba zelo popular skupi je moja prijatelica in se ena skus hodil v sosednji razred se pogovrjat z monikom in fantom pa se eno in zdej so supere grupaaaaaaaaa agggg ful sem jezna in ja sovrazim moniko zeklo sem jezna in naj bolj nujno v tej grupi je moj crush nikoli se nisem bala da bi ta prijatelica to izdala ampak mislm da bo ce se ni povedala moniki in monika tako mojmu crashu prsezem takoj ko izve monika takojj prsezemtocno vem brttttttttt najrajs bi se ubila ne bolje moniko bi ubila ampak potem bi mela se vec pozornosti tak da nebom hah sori ker jwe tuk teksta ampak sem fullll jezna
• Uredništvo
Kiara Marinič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Vse, kar si zapisala, kaže, da si bila v prijateljstvu res iskrena in zaupljiva, zdaj pa čutiš, kot da se vse spreminja, in da izgubljaš nekaj, kar ti je veliko pomenilo.
Popolnoma normalno je, da se v takšnih situacijah počutiš jezna, žalostna in celo izdana. Ko ljudje okoli nas doživljajo spremembe (kot “glow up”, večja priljubljenost, novi prijatelji, nove ljubezni), se lahko zgodi, da nas to zaboli - ne samo zaradi njih, ampak ker se naše mesto v njihovem življenju spremeni. In to je težko sprejeti. Zelo pomembno pa je, da v tej jezi in bolečini ne pozabiš nase. Najprej: tvoja vrednost ni odvisna od tega, kje živiš, kaj nosiš ali s kom se družiš. Niti od tega, ali si trenutno “popularna”. Ti si dovolj taka, kot si - in prav to, da čutiš globoko in znaš razmišljati bolj zrelo, kot sama praviš, te dela posebno.
Kar se tiče tvoje prijateljice in strahu, da bo povedala tvojo skrivnost: razumem, zakaj si v skrbeh. Morda ti bo v pomoč, če si poveš, da tudi če bi res kdo izvedel. Tvoji občutki do fanta so čisto normalni, naravni in nič sramotnega ni v tem. In če nekdo tvoje občutke uporabi proti tebi, potem ti ta oseba ni bila prava prijateljica. Kar pa zadeva Moniko - vem, da si zelo jezna nanjo, ampak je pomembno, da te ta jeza ne vodi v dejanja, ki jih kasneje ne bi podpirala. Namesto da se osredotočaš nanjo, poskušaj ohraniti svojo energijo zase – za to, kar ti je pomembno: tvoje prijateljstvo, tvojo moč, tvojo samozavest.
Če te občutki še naprej preplavljajo (kot zdaj, ko si zapisala, da te je vse skupaj skoraj “počilo”), ti res priporočam, da poiščeš pogovor z nekom, ki ti lahko pomaga umiriti misli - mogoče šolska svetovalka ali kakšna odrasla oseba, ki ji zaupaš. Ni ti treba vsega nositi sama.
Vem, da je zdaj zelo težko, ampak verjemi - boš zmogla skozi to. Jeza in žalost se bodo sčasoma umirili in iz tega boš še močnejša.
Lep pozdrav,
Kiara Marinič, dipl. psihologinja (un)