Pozdravljeni!
Kmalu se s šolo odpravljamo na tabor, zato smo s prijateljicami že menile katera bo s katero v sobi(lako so največ 4).Mene je to vprašalo že veliko prijateljic in vsem sem rekla ali ja, ali ne vem. Že prej smo se menile z bivšo sošolko( do 5.razreda), ampak zdaj ne bi bila več z njo ona pa že računa name in še na dve drugi. Tako sem se zmenila še z 2-ma skupinama prijateljic,(ki se med sabo ne razumejo najbolje).Danes pa je ena sošolka naokoli začela govorit, da bo ona sama z mano, čeprav se skoraj nič nisva pogovarjale o tem.Morda to vprašanje zveni čudno, ampak nobene od prijateljic nočem prizadet, jaz sama pa bi bila, le z eno skupino prijateljic s katero se res dobro razumemo.Kako naj jim povem da ne bila rada z njimi?!
• Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Hvala za tvoje vprašanje in željo po tem, da želiš na lep način, brez konfliktov, rešiti to situacijo.
Glede na to, da veliko prijateljic računa nate, pomeni, da si precej priljubljena, to pa ni vedno lahka pozicija oz. vloga. Nikoli ne boš mogla zadovoljiti vseh oz. ustreči željam vseh drugih, je pa pomembno, da se družiš oz. si v sobi s tistimi, ki so tebi najbližje oz. s tistimi, s katerimi si ti želiš biti.
Ker to ne bo možno z vsemi in ker bodo nekatere punce mogoče užaljene, lahko rečeš, da si se z določeno skupino že prej dogovorila oz. da si že drugim (tvoji skupini) obljubila, da boš z njimi. Lahko rečeš tudi, da boste čez dan tako ali tako vse skupaj, da pa boš k tistim, ki jim boš rekla ne oz. tistim, s katerimi ne boš v sobi, prišla zvečer na obisk in klepet. Na ta način boš v sobi s tistimi, s katerimi si najbolj želiš biti, k tistim, s katerimi ne boš, pa lahko greš na čvek, pa bodo tudi vsaj delno zadovoljne. Kaj praviš na to rešitev?
Za naslednjič pa predlagam, da najprej premisliš, s kom bi ti rada bila (in ne s kom bi rade bile tvoje prijateljice), jih vprašaš, če ste lahko skupaj, vsem ostalim pa že na začetku rečeš ne, in se izogneš zmedi in temu, da zdaj vsi mislijo, da so s tabo, ker si jim rekla ja, a v resnici pa želiš biti samo s svojimi. To potem res zmede ljudi in so lahko užaljeni, saj si jim rekla ja, pa nisi resno mislila oz. si si zdaj premislila. To lahko odbije ljudi in posledično povzroči težave v vaših odnosih.
Upam, da boš uspešno rešila ta svoj izziv in da boš zelo uživala na taboru.
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije