Zdravo, s fantom sva skupaj ze dve leti in se skoraj nikoli nisva kregala, zdaj pa se veliko. zdi se mi da se sploh ne spostujeva vec in greva en drugemu na zivce. vcasih sem zelo nesramna do njega in mi je res zal, ampak ne vem kako to ustaviti, saj sem se tako navadila od starsev. on pa si je zelo blizu s starsi. najbolj me moti to, da se mi zdi, da me ne poslusa, čeprav pravi, da se trudi. zelo me boli, ker moram vsako stvar razloziti miljonkrat, skos se morm ponavljat, on pa k da me ne bi sploh poslusu. vcasih se pocutim ko neka mamica, ker mu moram vse narekovati, drugace ne bo naredil oz. ne bo naredil prav. nevem kaj storiti, prosim nasvet.
• br
brezglavi_krompir382
pogovori se z njim rec mu da nebos vec z njim ce bo se tejk siten to se tut lah ustavi z poljubom,dejtom,boljsim druzenjem, tako bi lah izbolsala odnos
luka
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Zveza, ki ne temelji na spoštovanju temveč na tem, da si gresta že drug drugemu na živce ni obetajoča v kolikor se ne bo kaj spremenilo. Ko umanjka občutek, da ste slišana in razumljena, umanjka kar osnovna baza. Za spremembe v partnerstvu pa se seveda morata truditi obe strani, če ne, se nadalje mučita oba. V takem primeru je potem bolje oditi stran, vsak svojo pot, kjer bosta lahko našla nova partnerja, ki bosta mogoče lažje skomunicirala in spreminjala stvari oziroma v enih vidikih bolj kompatibilna vašemu karakterju, načinu razmišljanja in komuniciranja.
Moj odgovor vsekakor ni mišljen kot nek recept, mogoče bolj kot smer razmišljanja. Vsekakor pa sta vidva glavna akterja te zgodbe in se bosta odločila tako kot bosta menila, da je za vaju najbolje.
Lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije