zanima me zakaj se s fantom zadnje dni toliko kregam. In pa ne vleče me h temu, da bi imela spolni odnos. Vse skupaj me zelo jezi.
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
žal mi je, da se s fantom zadnje dni veliko kregata. Težko ti odgovorim, zakaj je temu tako, ker nimam dovolj informacij o vajinem odnosu. Morda je najboljše, da se o vsem skupaj pogovoriš z njim, ker se konflikti ter posledice le-teh tičejo vaju obeh. Verjamem, da te celotna situacija jezi in ti ne da miru. Razmisli o tem, kje vidiš vajin odnos v prihodnosti, kaj od njega pričakuješ in kaj si želiš. Skušaj o tem čimprej spregovoriti z njim, ker boš le tako videla, kako stvari stojijo in kam vodijo.
Želim ti vse dobro,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije