Imam fanta ki sva skupaj 3 leta.
Rada bi vas vprasala glede mojih starsev. Sploh glede mojega oceta pa pravi da se obnasam otrocje. Sama vem da se ne. Pa se da bi sla z fantom in z njegovo skupino na morje, ki sva si zelela. In oci pravi da me on zeli imeti doma. Jaz sem pripravljena na marsikaj in bi rada zelela iti naprej pac narediti pravi korak proti ljubezni.
Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Hvala, da si se obrnila na nas in nam zaupala svojo težavo.
Lepo je slišati, da sta s fantom skupaj že tri leta. Te pa povsem razumem, da občutiš določena neprijetna čustva ob tem, ko ti starša ne dovolita na morje skupaj s fantom in njegovo skupino prijateljev. Ne vem sicer koliko si stara, ampak ne glede na starost, predvidevam, da starše skrbi za tebe, da se ti ne bi karkoli slabega zgodilo. Pogosto so starši tudi zaskrbljeni glede spolnih odnosov, pa tega iz določenih razlogov ne naslovijo direktno. Lahko pa imajo kakšno drugo specifično skrb. In povsem normalno je, da starše skrbi, pomeni da te imajo radi. Vem pa, da lahko to v tebi vzbuja neprijetna čustva, ker bi si želela že malo več svobode.
Si se mogoče s staršema poskusila o tem mirno pogovoriti? Jih vprašati, če jih kaj skrbi oz. kaj točno jih skrbi? Se pogovoriti, če lahko najdete kakšne skupne rešitve, ki bi ju pomirile? Recimo, če bi lahko s tabo šla kakšna tvoja prijateljica, starejša sestra, če ju slučajno imaš? Da bi mogoče lahko letos šla najprej za kratek čas z njimi pa bi oni prišli prej po tebe? Če jih skrbi glede spolnih odnosov, se lahko pogovorite o možnostih kontracepcije in zaščite. Poskusi ta pogovor izpeljati čim bolj mirno, z razumevanjem do svojih staršev. Upam, da bodo oni tudi tebe poskusili čim bolj razumeti in boste uspeli poiskati skupno rešitev.
Če imaš še kakšno vprašanje, bomo veseli, če se ponovno oglasiš.Lepo bodi,
Sara Seršen, mag. psihologije