Lep pozdrav!
imam en problem. Stara sem 12 (7 razred) in nisem zadovoljna kako izgledam.
1. Razlog: obraz
-eno oko je bolj odprto od drugega (komaj se opazi AMPAK JAZ DA)
- majhne ustnice
-nasploh čuden obraz
-bled obraz (VIDI SE VSAK PA SE TAKO MAJHEN PRISC)
2. razlog: telo
- na živce mi gre, ker imam nesimetrične prsi
- zeellloo debele noge (sram me je teči pri športu)
sošolke govorijo kako majhne riti imajo pred mano, a jaz točno vem kako majhna je moja, in potem še "omg nee ti mas tk lepo in vlko ja bi jo rada mela" a tk lepo i veliko ma)
3. razlog
vse kar naredim v soli je narobe. Ko se kdorkoli heca ali kaksno pesem poje oa se se jaz zacnem in zapojem dve besede me cudno gledajo in se delajo da bodo bruhali, in imam obcutel da me noben ne mara. A vse moje ostale sosolke imajo cist ok odnos z fanti in se normalno pogovarjajonin hecajo z njimi. Fanti se tudi delajo da so oredmeti ki se jih jaz dotaknem okuzeni, ko je pa ena moja sosolka PILA iz steklenice od tistega, ki se najvec dela norca iz mene je blo pa vse ok (imel je neko flaso Air Up (nevem kako obrazlozim kako zgleda) in je bla res kul. Z sosolko smo govorile kk dobro zgleda in je njej dovolil piti, meni pa ne ker "pol vec nebo mogel pit ker sem jaz". Vglavnem grozno.)
nevem zakaj sploh to tako na dolgo razlagam ampak ok. Hvala ce vsaj  prwberete=D
• Uredništvo
Kiara Marinič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si z nami delila svoje občutke. Razumem, da te skrbijo nekatere stvari glede tvojega videza in telesa. Rada bi ti povedala, da je povsem normalno, da se včasih tako počutiš, še posebej v tvoji starosti, ko se telo in pogled nase šele razvijata.
Razlika med očmi, majhne ustnice ali bled obraz so lastnosti, ki jih morda vidiš kot težave, vendar te te stvari delajo edinstveno. Velikokrat sami opazimo podrobnosti, ki jih drugi sploh ne. Namesto da se osredotočaš na stvari, ki ti niso všeč, poskusi pomisliti na tiste dele svojega obraza, ki jih imaš rada - morda tvoje oči, ki izražajo tvoje misli, ali nasmeh, ki pokaže tvojo prijaznost. Vem, da je lahko težko, ko opaziš stvari, kot so nesimetrične prsi ali noge, ki jih vidiš kot debele. Tvoje telo je v razvoju in se bo še spreminjalo. Nesimetričnost je nekaj povsem običajnega in večina deklet se s tem srečuje. Kar zadeva noge - noge so močne in ti omogočajo, da tečeš, plešeš ali hodiš. Če te je sram teči pri športu, te razumem, a spomni se, da šport ni tekmovanje v videzu, ampak v zdravju in zabavi. Ko slišiš komentarje sošolk, ki govorijo o svojih telesih, se spomni, da vsakdo vidi sebe drugače. Ni pomembno, kaj rečejo drugi - tvoje telo je unikatno in služi tebi. Vsak dan si poskusi povedati nekaj lepega – morda “moj nasmeh je lep” ali “hvaležna sem za svoje telo, ker mi omogoča, da počnem stvari, ki jih imam rada.” Če se kdaj počutiš preobremenjeno, se lahko vedno pogovoriš s šolsko svetovalno delavko ali pišeš nam.
Zapomni si: si čudovita in edinstvena, točno takšna, kot si.
Lepo bodi,
Kiara Marinič, dipl. psihologinja (un)