pozdravljeni,
okoli 3 tedne nazaj sem vprasal punco, ki mi je zelo vsec, na valeto. rekla mi je da lahko. zdaj pa pred 2 dnevoma je moj prijatelj(po mojem mnenju lepsi od mene) zacel biti zaljubljen v to punco. nevem ali mi jo hoce vzeti, saj mi je napisal da mu je ta punca mogoce mal usec. hkrati je tudi napisal, da ne bo nic naredil in da ji ne bo povedal da je v njo. ceprav je to napisal, sumim da mi jo hoce vzeti. zato me zanima ali je kaksna beseda oz. dejanje, ki bi lahko zelo pripomoglo k temu da se ne bi vec oziral za njo ali pa da bi punca bila mogoce bolj vamo k vanjga. vesel bom odgovora kogarkoli.
• Uredništvo
Andreja Lamut Gazvoda

Odgovor svetovalca:
Živijo,
situacija, v kateri si, je za tvojo starost povsem normalna, in razumljivo je, da si malo zmeden ali te skrbi. Najprej ena pomembna stvar, in sicer ta punca je že rekla "ja" tebi. To nekaj pomeni. Ona se je odločila iti s tabo na valeto, ne s tvojim prijateljem.
Glede prijatelja pa iz tega, kar si napisal, lahko razberem, da ti je iskreno povedal, da mu je punca všeč, hkrati pa je tudi jasno rekel, da glede tega ne bo nič naredil. To je pravzaprav znak, da skuša biti korekten do tebe. Seveda je normalno, da imaš še vedno kakšen dvom, vendar trenutno nimaš razloga, da bi mislil, da ti jo želi "vzeti". Če te vseeno skrbi, mu lahko povsem mirno in brez očitkov poveš, da ti je ta punca res všeč in da se veseliš, da greš z njo na valeto.
Pomembno je tudi, da se zavedaš, da ne moreš "prisiliti" nekoga, da mu nekdo ni več všeč. Ne obstaja posebna beseda ali trik, s katerim bi ga odvrnil od nje. Prav tako ti ne bo pomagalo, če razmišljaš v smeri, kako bi punco še bolj "obrnil" k sebi.
Namesto tega se raje osredotoči nase. Bodi to, kar si, ravnaj do nje prijazno in sproščeno ter uživajta skupaj na valeti. Lahko ji pokažeš, da se veseliš dogodka, in se z njo malo več pogovarjaš. Ni treba biti "lepši" ali "boljši" od nekoga drugega. Velikokrat je veliko bolj pomembno, kako se druga oseba ob tebi počuti, ali se ob tebi nasmeji in ali se v tvoji družbi počuti prijetno.
Želim ti lepo in nepozabno valeto.
Andreja Lamut Gazvoda, univ. dipl. Soc. Pedagoginja