Kako biti romantičen do punce?
Ali je smiselno še vedno dati punci rože?
In če je, katere naj ji dam?
Vo
Vodnarka
Živijo Timotej!
Meni je romantično to če ti fant prinese rože( odvisno od dekleta in od tega katere rože ima rada). Meni osebno so zelo všeč vrtnice. Romantično mi je tudi da me fant odpelje na "čaroben kraj" in mi nameni vso svojo pozornost.
Upam da sem ti kaj pomagala. Sporoči kako ti bo šlo.
Uredništvo
Maruša Bertoncelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen, Timotej!
Super vprašanje. Predpostavljam, da gre za punco, s katero sta že skupaj. Zato bom najprej poskušala svetovati s tega stališča.
Kaj je za koga romantično, se lahko od osebe do osebe nekoliko razlikuje. Zato je pomembno, da vsaj okvirno veš, kaj je punci všeč, kaj rada počne, kam rada hodi, kakšna presenečenja so ji všeč, kaj rada gleda, posluša, jé … Tu dobiš lahko precej idej, na kakšen način ji izkazati naklonjenost oz. to, kako zelo jo ceniš.
Drugi vidik romantike pa je, da naj bo pravilno odmerjena in da je dosledna. Torej, da to ni nekaj, kar izkazujemo samo takrat, ko smo pri volji ali ko želimo nekaj v zameno. Prav tako romantičnih dejanj ne sme biti ne preveč ne premalo, saj potem izgubijo pomen. Truditi se s posebnimi romantičnimi dejanji dan na dan je lahko prenaporno (za oba), zgolj enkrat mesečno ali še redkeje pa bi bila druga skrajnost – če že želimo doseči z njimi nek namen.
Romantična dejanja so pravzaprav lahko vsa mala dejanja, ki jih oseba ne pričakuje, verjamemo pa, da ji bomo z njimi polepšali dan. Rože so še vedno zelo lepa in romantična gesta, tako da z njimi res težko zgrešiš. Večina ljudi, zlasti žensk, rada prejme rože. Katere? Tako na splošno je najlepši in največ vreden šopek ta, ki ga nabereš sam.
Ker pa je do pomadi še dolga, si boš verjetno moral pomagati s cvetličarno. Za mlada dekleta so na splošno bolj primerne rože živih ali nežnih barv, ki niso preveč izumetničene. Vrtnice, marjete, sončnice … Vsekakor ti cvetličarka lahko najbolje svetuje katere, če poveš, da bi rad šopek za punco.
V primeru, da gre za punco, ki jo še osvajaš, pa priporočam, da jo dobro (a ne vsiljivo) opazuješ. Lahko kako izveš, kakšne ima vrednote in kakšen način pozornosti bi ji bolj verjetno ustrezal? Še vedno vztrajam, da z rožami skoraj zagotovo ne moreš zgrešiti tudi v tem primeru. Izbrati moraš potem samo še ustrezen čas in okoliščine, ko bi ji šopek podaril. Verjetno bo za oba bolj sproščeno, če se to zgodi, ko sta sama oz. ko nista v množici drugih vrstnikov.
In še – bodi ti, ne glede na odziv. Ni dobro graditi odnosa z nekom, ob katerem bi se moral pretvarjati. To je prenaporno in na dolgi rok obsojeno na neuspeh. Vedno bodi odkrit pri tem, kar izražaš, toda pozor - ni ti treba vedno vsega izraziti takoj. Malček skrivnostnosti in preudarnosti pri samorazkrivanju te bo naredilo samo še bolj zanimivega in še bolj romantičnega. ;)
Pogumno v akcijo!
Maruša Bertoncelj, univ. dipl. socialna pedagoginja