Če si bolan za maturo potem ti 1.rok iz tistega predmeta ne velja in moraš v 2.roku narediti tisti predmet ki ti manjka in tudi na 1.vpisni rok za fakultete ne moreš ampak moraš na 2.rok iti? Ali se ti z zdravniškim opravičilom naknadno prizna tudi 1 rok mature in lahko greš tudi na prvi vpisni rok za fakultete?
Ta zdravniška potrdila koliko € so?
Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Če je dijak na dan izpita bolan ali se zgodi kakšna druga višja sila, lahko z zdravniškim ali kakšnim drugim dokazilom doseže t. i. "priznavanje za nazaj" - to pomeni, da bo zamujeni izpit pisal v jesenskem roku, na fakulteto pa se bo vpisoval pod pogoji prvega prijavnega roka. O tem odloča posebna komisija na Republiškem izpitnem centru.
Zdravniška potrdila praviloma niso plačljiva.
Želim ti veliko uspeha na maturi, pa seveda tudi uspešnega izogibanja virusom in bakterijam :).
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja