Oj jst se rezem ze skoraj 3 leta in se mi pozna zelo po nogah in rokah ter po trebuhu. Ze skoraj 6 let razmisljam o samomoru velikokrat sem se probala prerezati žile Ali narediti overdose. Rezati se ne more nehati v šoli so tudi že vidli brazgotine in flajštre na rokah pa ni nič. Režem se globoko ker imam rada to bolečino zadnje case se mi zdi da ne grem dovol globoko. Imam težave z hrano sploh nemorm jest obrokov vec samo jem Sadje in pijem energiske pijače. Občasno kadim. Velikokrat spuscam obroke tudi v šoli in sploh nejem čez dan. Rada bi umrla usak dan in se rezala cedalje vec in pol globoko. Hvala lp.
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala za ta iskren zapis. Verjamem, da si mogla zbrati veliko moči, da si delila svojo stisko.
Pišeš, da se že dlje časa samopoškoduješ in razmišljaš o samomoru, izpostavila pa si tudi težave s hrano. Glede na tvoj zapis bi najprej želela izpostaviti da mi je žal, da se sama soočaš s takšno stisko, zaradi katere bi bila pripravljena končati svoje življenje. Verjamem, da ti je hudo, da imaš občutek, da si nemočna, hkrati pa bi si želela, da bi ti bilo bolje. Veseli me, da si se obrnila na svetovalnico in upam, da je tvoj zapis zgolj začetek najinega dopisovanja. Ker bi si želela, da skupaj najdeva vir pomoči, kamor se lahko obrneš zaradi stiske, ki jo opisuješ, te prosim, da se ponovno oglasiš ali pa pišeš na enaslov uredništva (tosemjaz@nijz.si), kjer ti bomo lahko bolj konkretno pomagali pri iskanju ustrezne pomoči.
Hkrati te prosim za obljubo, da do takrat, ko se ponovno slišiva, ne boš poskušala končati svojega življenja. Prosim te, da sporočiš in razmisliš, na koga se lahko v stiski obrneš. Spodaj ti prilagam tudi vire pomoči, kamor se lahko obrneš, če bi bila stiska prevelika in bi razmišljala o samomoru: Urgentna psihiatrična ambulanta v Ljubljani ali Mariboru, telefon v sitki (npr. TOM telefon - vsak dan od 12. do 20. ure na 116 111; zaupna telefona Samarijan in Sopotnik - 24 ur na dan na 116 123).
Za konec bi si želela izpostaviti še to. Verjamem, da je v tebi moč, zato te spodbujam, da se tako kot si jo izkazala s tem zapisom, ponovno oglasiš in dovoliš, da ti pomagam(o) pri iskanju ustrezne strokovne pomoči. Ker je pomembno, da boš slišana in razumljena in ker si vredna življenja.
V upanju na odgovor te pozdravljam,
Urška Pisar, mag. psihologije