Živjo,
nocem vam teziti ampak sama sebe sem zacela rezati pri 11 letih in od takrat nism sposobna nehati res ne vem kaj naj storim ker nočem imeti ran zavedno ampak ce ne vidim veliko krvi po rezanju pa nisem zadovolna.
• Uredništvo
Patricija Kramaršek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Vesela sem, da si se obrnila na nas. Lahko razumem, da težko prenehaš, kljub temu pa si tega želiš. Žal ti ne morem dati enostavnega odgovora. Vsekakor bi bilo nujno, da poiščeš strokovno pomoč v živo. Menim, da je najbolje, da se obrneš na šolsko svetovalno delavko ali pa na psihologa v zdravstvenem domu ter jima podrobneje zaupaš svoje težave. Več virov pomoči najdeš tukaj. Na voljo imaš tudi brezplačno svetovalnico Posvet. Določenih težav vsak izmed nas kdaj ne zmore rešiti sam, in povsem vredu je prositi za pomoč. Verjamem, da ti bo s časoma ter ob podpori uspelo. Kar pogumno.
Lepo te pozdravljam,
Patricija Kramaršek, mag. psihologije