Živjo
Wnkrat med solskim letom sem se zacela rezati potem sem nehala in pred 1tednom spet.
Rezala sem se s sestilom
Ali je to enaka stiska kot ce bi se z nož*m.
Hvala
• Ka
Kajaaa
Hej!
Kako "velika" je stiska ne odločajo velikot/barva brazgotin/vrednih in niti pripomoček s katerim se samoposkodujes. Verjamem da ti je težko in zelo mi je žal da moraš skozi vse to. Stiska ni merljiva zato te prosim da ne poskušaš narediti orjaške škode zato da bi dokazala da ti je hudo. Ne prepoveduje ti rezanja. Vem da je težko in nočem ti pametovati ampak res govorim iz srca in zato ker ti želim pomagati kakor ti lahko.
Imaš kakšno možnost da bi šla do neke osebe ki ji zaupaš da ne bi bila sama v tem? Ampak super da si se obrnila sem. Že to vzame kar nekaj poguma. Držim pesti zate da se vse izteče dobro in verjetno ti bo tudi strokovnjak odgovoril v kratkem času in se boš imela možnost pogovarjati tudi z njim. Ti pa lahko še vedno kaj odgovorim če želiš in če strokovnjaki nimajo problema s tem.
Pošiljam ti velikkkkk objem????????
Kajaaa
• Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Živijo,
imaš torej že zgodovino samopoškodovanja, pred nekaj dnevi pa je spet prišlo do le-tega. Slišim tvojo stisko, saj gre za resno zadevo in dobro bi bilo, da si najdeš ustrezno pomoč in podporo s strani oseb, ki ti to lahko nudijo.
Ja, ni pomembno s čim se samopoškoduješ - gre za enakovredno stopnjo resnosti, pa če gre za nož ali šestilo. Z obojim lahko narediš enako škodo svojemu telesu in posledice so enake.
Zanima me, če si morda o svojih dejanjih že komu povedala? Mogoče staršem, ali pa svetovalnemu delavcu na šoli? Spodbujam te, da nekomu poveš, nekomu, ki mu zaupaš. Tako boš ti čutila olajšanje, hkrati pa bo to korak bliže pomoči in podpori, ki jo potrebuješ. Zaupaš se lahko npr. staršem, svetovalni službi ali učitelju na šoli, lahko pa pokličeš tudi na katero od anonimnih telefonskih linij, kjer so ti strokovnjaki vedno na razpolago. Tukaj je kontakt TOM Telefona (116 111; vsak dan med 12.00 in 20.00), imaš pa tudi možnost spletne klepetalnice s psihologom kar tukaj, na #To sem jaz. Preveri, kdaj bo razpoložljiva tukaj.
Zapomni si, da se ti s temi težavami ni potrebno ukvarajati sama - obstaja pomoč in podpora. Tudi mi svetovalci smo ti vedno na voljo.
Želim ti vse dobro!
Patrik Senica, dipl. psiholog
• Na
Nana
Vsebina je skrita.
• Uredništvo
Patrik Senica
Odgovor svetovalca:
Zdravo še enkrat!
Res sem vesel, da si odpisala in da nadaljujeva tale pogovor - že to velikokrat veliko pomeni in lajša stiske, tj. da se nekomu zaupaš in se s tem razbremeniš.
Verjamem ti in te razumem, da je staršem o teh stvareh težko govoriti. Tukaj je zelo pomembno v kakšnih odnosih si z njimi in to sama veš najboljše. Nekateri starši se na takšne probleme odzovejo pozitivno in sprejemajoče, ter skušajo pomagati, nekateri pa se odzovejo negativno, z jezo ali neverjetjem - sama svoje starše še najbolje poznaš in veš kako bi se odzvali. Če meniš, da starši ne bodo najboljši poslušalci, te vseeno močno spodbujam, da se zaupaš odrasli osebi. To je lahko kakšen drug sorodnik, učitelji, šolski psihologi. Ali pa telefonske linije, ki sem jih zapisal že zgoraj.
Predlagal pa bi ti tudi. da kontaktiraš Center za psihološko svetovanje Posvet. Lahko jim napišeš mail (info@posvet.org) in jim opišeš svoje težave in se z njimi dogovoriš za svetovanje. Vse je zastonj, lokacije pa imajo po več mestih v Sloveniji. Več informacij najdeš na njihovi spletni strani tukaj
Samopoškodbe so resna zadeva, ki lahko vodijo tudi do večjih stisk, npr. samomora, zato je res bistvenega pomena, da dobiš ustrezno pomoč in podporo. Ker si še mladoletna, bodo starši slej kot prej postali del situacije, sploh če bodo težave vztrajale dalj časa in se razširile, zato je mogoče vseeno dobro, da izvedo zanje. Svetovalna delavka oz. psiholog na šoli ti bo pri tem pomagal. Lahko so posrednik med tabo in starši in te podprejo pri pogovoru z njimi.
Resnično si želim, da najdeš ustrezno pomoč in da se tvoje stanje izboljša. In ne pozabi: mi bomo vedno tu zate.
Patrik Senica, dipl. psiholog