Hej
Ce se rezem, kako lahko rane okoli zapestja in malo nad njem pokrijem. Elastike in zapestnice zelo pecejo.
lp
• Je
Jelkica
Predlagam ti de ne iščeš možnosti kako prikrit rane, rajš se nehaj rezat pa poišč pomoč ker očitno si v stiski če se režeš _______________-------(:(: SREČEN BOŽIČ IN SREČNO NOVO LETO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(:
• Uredništvo
Dijana Kožar Tratnik

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Rezanje je izraz globoke čustvene stiske. Ta stiska z rezanjem ne izgine in nanjo te, poleg drugih občutkov, spominjajo tudi rane, ki ostanejo.
Zanima te, kako te rane prekriti na čim manj boleč način. Najprej bi ti rada povedala, da poskusi najti bolj primeren in manj boleč način, kako se s to stisko spopasti. Morda se pogovori s prijateljico, s kakšno odraslo osebo, ki ji zaupaš in če obstaja možnost, poskusi dobiti strokovno pomoč pri razreševanju svojih stisk. Tovrstno pomoč ti lahko nudi tudi svetovalna delavka na šoli.
Kar pa se tiče praktičnih nasvetov, kako oskrbeti rane, ki so posledica rezanja, pa je pomembno, da rane opazuješ. Če so globoke in zelo boleče ter kažejo znake okužbe (rdečina, gnoj, oteklina) in se dolgo ne zacelijo, poišči zdravniško pomoč.
Kot opažaš, zapestnice in gumice povzročajo dodatno draženje in bolečino. Poskusi rane prekriti z obližem ali jih pokrij s sterilno gazo in povojem. Če rane niso okužene, lahko nanje pred nanosom povoja naneseš tudi zaščitno kremo (npr. Bepanthen), ki bo pospešila proces celjenja in zmanjšala draženje. V splošnem pa se izogibaj grobih materialov in rano pokrij z nečim lahkim, zračnim.
Še enkrat pa ti polagam na srce: rezanje ni rešitev in pušča trajne posledice. Prej kot se boš začela ukvarjati s tem, kar ti povzroča stisko, lažje bo.
Če ti lahko še kako pomagam ali če mi bi želela povedati več o tem, kar se ti dogaja, se oglasi.
Vse dobro ti želim.
Dijana Kožar Tratnik, univ. dipl. socialna pedagoginja